پیوند ها
آمار بازدید سایت
تحقیق درباره تأثیر شبکه هاي اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند در بازار با تأکید بر تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین
فهرست مطالب
فهرست شکلها............................................................................................................الف
فهرست جداول...............................................................................................................ب
1 فصل 1
کلیات پژوهش 1
1- . مقدمه .......................................................................................................................................... 2 1
2- . بیان مسئله .................................................................................................................................. 3 1
3- . اهمیت موضوع ............................................................................................................................ 4 1
4- . اهداف تحقیق ............................................................................................................................. 6 1
1- . هدف اصلی ........................................................................................................................ 6 4- 1
2- . اهداف فرعی ...................................................................................................................... 6 4- 1
5- . سوالات تحقیق ........................................................................................................................... 6 1
1- . سؤال اصلی ........................................................................................................................ 7 5- 1
2- . سؤال هاي فرعی ............................................................................................................... 7 5- 1
6- . فرضیه هاي تحقیق ..................................................................................................................... 7 1
1- . فرضیه هاي اصلی . ............................................................................................................. 7 6- 1
2- . فرضیه هاي فرعی ............................................................................................................. 7 6- 1
7- . قلمرو تحقیق ............................................................................................................................... 8 1
8- . تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهاي تحقیق .............................................................................. 8 1
9- . جمع بندي ................................................................................................................................. 11 1
12 فصل 2
پیشینه و ادبیات پژوهش 12
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 13 2
2- . شبکه هاي اجتماعی.................................................................................................................. 14 2
1- . سایت هاي شبکه اجتماعی آنلاین . .................................................................................. 16 2- 2
2- . تعریف سایت هاي شبکه هاي اجتماعی .......................................................................... 17 2- 2
3- . دسته بندي کاربران شبکه هاي اجتماعی . ........................................................................ 18 2- 2
4- . ابعاد شبکه هاي اجتماعی آنلاین ..................................................................................... 21 2- 2
3- . تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین ........................................................................... 24 2
4- . ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتري ............................................................................................. 29 2
ب
1- . ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتري ............................................................................ 32 4- 2
5- . عملکرد برند در بازار .................................................................................................................. 36 2
6- . تحقیقات پیشین ........................................................................................................................ 41 2
7- . جمع بندي ................................................................................................................................. 45 2
47 فصل 3
روشتحقیق 47
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 48 3
2- . روش تحقیق ............................................................................................................................. 48 3
3- . مدل مفهومی تحقیق ................................................................................................................ 49 3
1- . سؤالات و فرضیه هاي تحقیق ......................................................................................... 52 3- 3
4- . جامعه آماري . ............................................................................................................................. 54 3
5- . نمونه آماري .............................................................................................................................. 54 3
6- . ابزار تحقیق ............................................................................................................................... 55 3
7- . روایی و پایایی تحقیق ............................................................................................................... 56 3
1- . روایی پرسشنامه ............................................................................................................... 56 7- 3
2- . پایایی پرسشنامه . .............................................................................................................. 56 7- 3
8- . روش گردآوري داده ها.............................................................................................................. 58 3
9- . متغیرهاي تحقیق ...................................................................................................................... 59 3
10- . روشهاي تجزیه و تحلیل داده ها ............................................................................................ 59 3
1-10- . نیکویی برازش مدل ....................................................................................................... 60 3
11- . جمع بندي .............................................................................................................................. 61 3
62 فصل 4
تجزیه و تحلیل داده ها 62
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 63 4
2- . داده هاي جمعیت شناختی ........................................................................................................ 63 4
1- . جنسیت ............................................................................................................................ 64 2- 4
2- . سن................................................................................................................................... 64 2- 4
3- . تحصیلات ........................................................................................................................ 65 2- 4
4- . برند تلفن همراه ............................................................................................................... 65 2- 4
5- . محل دسترسی به اینترنت ................................................................................................ 66 2- 4
6- . عضویت در شبکه هاي اجتماعی . ..................................................................................... 67 2- 4
3- . بررسی نرمال بودن جامعه ......................................................................................................... 67 4
4- . آزمون فرضیات تحقیق ............................................................................................................. 68 4
ت
1- . تحلیل عاملی تاییدي ....................................................................................................... 68 4- 4
2- . ارزیابی عدم وجود هم خطی بین متغیرهاي موجود در مدل تحقیق ................................ 84 4- 4
3- . تحلیل مسیر ..................................................................................................................... 84 4- 4
4- . بررسی رابطه بین متغیرهاي تحقیق و آزمون فرضیه ها .................................................. 85 4- 4
5- . نتایج نیکوئی برازش مدل ............................................................................................. 102 4- 4
104 فصل 5
نتیجه گیري و پیشنهادات 104
1- . مقدمه ..................................................................................................................................... 105 5
2- . خلاصه تحقیق ....................................................................................................................... 105 5
3- . یافته هاي تحقیق................................................................................................................... 106 5
1- . بررسی اطلاعات مربوط به مشخصات عمومی پاسخگویان .......................................... 106 3- 5
2- . نتایج آزمون فرضیات تحقیق ........................................................................................ 107 3- 5
4- . تحلیل یافته هاي تحقیق ....................................................................................................... 109 5
5- . پیشنهادهاي ناشی از نتایج تحقیق ......................................................................................... 112 5
6- . پیشنهادهایی براي محققین آتی ............................................................................................. 113 5
7- . محدودیت هاي تحقیق .......................................................................................................... 113 5
منابع و مراجع........................................................................................................................................ 117
پیوست 1) پرسشنامه ........................................................................................................................... 123
پیوست 2) جداول و آزمونهاي آماري ............................................................................................ 130
د
فهرست شکلها
1. مدل مفهومی ........................................................................................................................................................ 46 - شکل 2
1. مدل مفهومی تحقیق . ......................................................................................................................................... 51 - شکل 3
1. مدل تحلیل عاملی تاییدي ارزش برند (ضرایب استاندارد یا بار عاملی)................................................. 70 - شکل 4
2. مدل تحلیل عاملی تاییدي ارزش برند (اعداد معناداري) . ......................................................................... 71 - شکل 4
3. مدل تحلیل عاملی تاییدي تمایل استفاده (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) . ....................................... 73 - شکل 4
4. مدل تحلیل عاملی تمایل استفاده (اعداد معناداري) ................................................................................. 74 - شکل 4
5. مدل تحلیل عاملی تاییدي ویژگی هاي شبکه اجتماعی (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) ............... 76 - شکل 4
6. مدل تحلیل عاملی تاییدي ویژگی هاي شبکه اجتماعی (اعداد معناداري) . ......................................... 77 - شکل 4
7. مدل تحلیل عاملی تاییدي عملکرد برند (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) . ........................................... 79 - شکل 4
8. مدل تحلیل عاملی تاییدي عملکرد برند (اعداد معناداري) . ..................................................................... 80 - شکل 4
9. مدل معادلات ساختاري براي فرضیه هاي اصلی (ضرایب استاندارد) . ................................................... 86 - شکل 4
10 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی اول تا ششم (ضرایب استاندارد) ........................................... 87 - شکل 4
11 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی هفتم تا دوازدهم (ضرایب استاندارد) .................................. 88 - شکل 4
12 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی سیزدهم تا هجدهم (ضرایب استاندارد) . ............................ 89 - شکل 4
13 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی نوزدهم تا بیست و یکم (ضرایب استاندارد) . ..................... 90 - شکل 4
14 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و دوم تا بیست و چهارم (ضرایب استاندارد) . ....... 90 - شکل 4
15 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و پنجم تا بیست و هشتم (ضرایب استاندارد) . .... 91 - شکل 4
16 . مدل معادلات ساختاري براي فرضیه هاي اصلی (اعداد معناداري) . .................................................... 92 - شکل 4
17 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی اول تا ششم (اعداد معناداري) ............................................. 93 - شکل 4
18 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی هفتم تا دوازدهم (اعداد معناداري) .................................... 94 - شکل 4
19 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی سیزدهم تا هجدهم (اعداد معناداري) . ............................... 95 - شکل 4
20 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی نوزدهم تا بیست و یکم (اعداد معناداري) ......................... 96 - شکل 4
21 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و دوم تا بیست و چهارم (اعداد معناداري) . .......... 96 - شکل 4
22 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و پنجم تا بیست و هشتم (اعداد معناداري) ....... 97 - شکل 4
مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان
برچسب های مهم
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...
دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...
انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2) نویسنده: رئوف عبید مترجم: زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم ... ...
عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس فونت های استاندارد و بک ... ...
کتاب صوتی بسیار مفید #روانشناسی_تصویر_ذهنی اثر: #ماکسول_مالتز ترجمه: مهدی قراچه داغی کیفیت اجرا: خیلی خوب ... ...
برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...
عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس فونت های ... ...
جزوه عالی طراحی سیستمهای دیجیتال برای دانلود. دانشگاه: صنعتی شریف استاد: فصحتی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی سال: 1401-1400 تعداد صفحات: 67 رشته: مهندسی کامپیوتر، برق نوع: تایپ شده دانلود نمونه ... ...
جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18 پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...
مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19 قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 26 پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین ... ...
کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...
عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی میشود و درباره هر یك ... ...
Fourth Places: Informal Social Life and Interaction in New Designed Public Spaces Year:2022 Publisher:Springer Language:English Pages:253 ISBN 10:3031079450 ISBN 13:9783031079450 Series:The Urban Book Series File:PDF, 7.92 MB IPFS:CID , CID ... ...
Beyond Preservation: Using Public History to Revitalize Inner Cities (Urban Life, Landscape and Policy)Across the United States, historic preservation has become a catalyst for urban regeneration. Entrepreneurs, urban pioneers, and veteran city dwellers have refurbished ... ...
این کتاب به آموزش برنامه نویسی میکروکنترلر هاي AVR به زبان C توسط نرم افزار CodeVision می پردازد. اگر علاقند به یادگیری برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR به زبان #سی در محیط کدویژن هستید این نوشته را در میکرو دیزاینر الکترونیک از دست ندهید. ... ...
کتابهای Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سالهای دور توسط زبانآموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار میگرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است. تمامی درسهای این مجموعه به صورت ... ...
دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ... ...