نرم افزارهای بسیار کم یاب و فوق العاده، فروش کالا از جمله لباس زنانه، لباس مردانه، تی شرت مردانه، زنانه، لباس بچه گانه، فروش لوازم بهداشتی و...با تخفیف ویژه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 537
  • بازدید دیروز : 1709
  • بازدید کل : 3457967

پیوند ها

آمار بازدید سایت

تأثیر شبکه هاي اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند در بازار با تأکید بر تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین


تأثیر شبکه هاي اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند در بازار با تأکید بر تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین

تحقیق درباره تأثیر شبکه هاي اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند در بازار با تأکید بر تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین

فهرست مطالب
فهرست شکلها............................................................................................................الف
فهرست جداول...............................................................................................................ب
1 فصل 1
کلیات پژوهش 1
1- . مقدمه .......................................................................................................................................... 2 1
2- . بیان مسئله .................................................................................................................................. 3 1
3- . اهمیت موضوع ............................................................................................................................ 4 1
4- . اهداف تحقیق ............................................................................................................................. 6 1
1- . هدف اصلی ........................................................................................................................ 6 4- 1
2- . اهداف فرعی ...................................................................................................................... 6 4- 1
5- . سوالات تحقیق ........................................................................................................................... 6 1
1- . سؤال اصلی ........................................................................................................................ 7 5- 1
2- . سؤال هاي فرعی ............................................................................................................... 7 5- 1
6- . فرضیه هاي تحقیق ..................................................................................................................... 7 1
1- . فرضیه هاي اصلی . ............................................................................................................. 7 6- 1
2- . فرضیه هاي فرعی ............................................................................................................. 7 6- 1
7- . قلمرو تحقیق ............................................................................................................................... 8 1
8- . تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهاي تحقیق .............................................................................. 8 1
9- . جمع بندي ................................................................................................................................. 11 1
12 فصل 2
پیشینه و ادبیات پژوهش 12
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 13 2
2- . شبکه هاي اجتماعی.................................................................................................................. 14 2
1- . سایت هاي شبکه اجتماعی آنلاین . .................................................................................. 16 2- 2
2- . تعریف سایت هاي شبکه هاي اجتماعی .......................................................................... 17 2- 2
3- . دسته بندي کاربران شبکه هاي اجتماعی . ........................................................................ 18 2- 2
4- . ابعاد شبکه هاي اجتماعی آنلاین ..................................................................................... 21 2- 2
3- . تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین ........................................................................... 24 2
4- . ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتري ............................................................................................. 29 2
ب
1- . ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتري ............................................................................ 32 4- 2
5- . عملکرد برند در بازار .................................................................................................................. 36 2
6- . تحقیقات پیشین ........................................................................................................................ 41 2
7- . جمع بندي ................................................................................................................................. 45 2
47 فصل 3
روشتحقیق 47
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 48 3
2- . روش تحقیق ............................................................................................................................. 48 3
3- . مدل مفهومی تحقیق ................................................................................................................ 49 3
1- . سؤالات و فرضیه هاي تحقیق ......................................................................................... 52 3- 3
4- . جامعه آماري . ............................................................................................................................. 54 3
5- . نمونه آماري .............................................................................................................................. 54 3
6- . ابزار تحقیق ............................................................................................................................... 55 3
7- . روایی و پایایی تحقیق ............................................................................................................... 56 3
1- . روایی پرسشنامه ............................................................................................................... 56 7- 3
2- . پایایی پرسشنامه . .............................................................................................................. 56 7- 3
8- . روش گردآوري داده ها.............................................................................................................. 58 3
9- . متغیرهاي تحقیق ...................................................................................................................... 59 3
10- . روشهاي تجزیه و تحلیل داده ها ............................................................................................ 59 3
1-10- . نیکویی برازش مدل ....................................................................................................... 60 3
11- . جمع بندي .............................................................................................................................. 61 3
62 فصل 4
تجزیه و تحلیل داده ها 62
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 63 4
2- . داده هاي جمعیت شناختی ........................................................................................................ 63 4
1- . جنسیت ............................................................................................................................ 64 2- 4
2- . سن................................................................................................................................... 64 2- 4
3- . تحصیلات ........................................................................................................................ 65 2- 4
4- . برند تلفن همراه ............................................................................................................... 65 2- 4
5- . محل دسترسی به اینترنت ................................................................................................ 66 2- 4
6- . عضویت در شبکه هاي اجتماعی . ..................................................................................... 67 2- 4
3- . بررسی نرمال بودن جامعه ......................................................................................................... 67 4
4- . آزمون فرضیات تحقیق ............................................................................................................. 68 4
ت
1- . تحلیل عاملی تاییدي ....................................................................................................... 68 4- 4
2- . ارزیابی عدم وجود هم خطی بین متغیرهاي موجود در مدل تحقیق ................................ 84 4- 4
3- . تحلیل مسیر ..................................................................................................................... 84 4- 4
4- . بررسی رابطه بین متغیرهاي تحقیق و آزمون فرضیه ها .................................................. 85 4- 4
5- . نتایج نیکوئی برازش مدل ............................................................................................. 102 4- 4
104 فصل 5
نتیجه گیري و پیشنهادات 104
1- . مقدمه ..................................................................................................................................... 105 5
2- . خلاصه تحقیق ....................................................................................................................... 105 5
3- . یافته هاي تحقیق................................................................................................................... 106 5
1- . بررسی اطلاعات مربوط به مشخصات عمومی پاسخگویان .......................................... 106 3- 5
2- . نتایج آزمون فرضیات تحقیق ........................................................................................ 107 3- 5
4- . تحلیل یافته هاي تحقیق ....................................................................................................... 109 5
5- . پیشنهادهاي ناشی از نتایج تحقیق ......................................................................................... 112 5
6- . پیشنهادهایی براي محققین آتی ............................................................................................. 113 5
7- . محدودیت هاي تحقیق .......................................................................................................... 113 5
منابع و مراجع........................................................................................................................................ 117
پیوست 1) پرسشنامه ........................................................................................................................... 123
پیوست 2) جداول و آزمونهاي آماري ............................................................................................ 130
د
فهرست شکلها
1. مدل مفهومی ........................................................................................................................................................ 46 - شکل 2
1. مدل مفهومی تحقیق . ......................................................................................................................................... 51 - شکل 3
1. مدل تحلیل عاملی تاییدي ارزش برند (ضرایب استاندارد یا بار عاملی)................................................. 70 - شکل 4
2. مدل تحلیل عاملی تاییدي ارزش برند (اعداد معناداري) . ......................................................................... 71 - شکل 4
3. مدل تحلیل عاملی تاییدي تمایل استفاده (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) . ....................................... 73 - شکل 4
4. مدل تحلیل عاملی تمایل استفاده (اعداد معناداري) ................................................................................. 74 - شکل 4
5. مدل تحلیل عاملی تاییدي ویژگی هاي شبکه اجتماعی (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) ............... 76 - شکل 4
6. مدل تحلیل عاملی تاییدي ویژگی هاي شبکه اجتماعی (اعداد معناداري) . ......................................... 77 - شکل 4
7. مدل تحلیل عاملی تاییدي عملکرد برند (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) . ........................................... 79 - شکل 4
8. مدل تحلیل عاملی تاییدي عملکرد برند (اعداد معناداري) . ..................................................................... 80 - شکل 4
9. مدل معادلات ساختاري براي فرضیه هاي اصلی (ضرایب استاندارد) . ................................................... 86 - شکل 4
10 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی اول تا ششم (ضرایب استاندارد) ........................................... 87 - شکل 4
11 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی هفتم تا دوازدهم (ضرایب استاندارد) .................................. 88 - شکل 4
12 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی سیزدهم تا هجدهم (ضرایب استاندارد) . ............................ 89 - شکل 4
13 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی نوزدهم تا بیست و یکم (ضرایب استاندارد) . ..................... 90 - شکل 4
14 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و دوم تا بیست و چهارم (ضرایب استاندارد) . ....... 90 - شکل 4
15 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و پنجم تا بیست و هشتم (ضرایب استاندارد) . .... 91 - شکل 4
16 . مدل معادلات ساختاري براي فرضیه هاي اصلی (اعداد معناداري) . .................................................... 92 - شکل 4
17 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی اول تا ششم (اعداد معناداري) ............................................. 93 - شکل 4
18 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی هفتم تا دوازدهم (اعداد معناداري) .................................... 94 - شکل 4
19 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی سیزدهم تا هجدهم (اعداد معناداري) . ............................... 95 - شکل 4
20 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی نوزدهم تا بیست و یکم (اعداد معناداري) ......................... 96 - شکل 4
21 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و دوم تا بیست و چهارم (اعداد معناداري) . .......... 96 - شکل 4
22 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و پنجم تا بیست و هشتم (اعداد معناداري) ....... 97 - شکل 4

 


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 475

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه طراحی سیستم های دیجیتال دانشگاه شریف

جزوه عالی طراحی سیستمهای دیجیتال برای دانلود. دانشگاه: صنعتی شریف استاد: فصحتی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی سال: 1401-1400 تعداد صفحات: 67 رشته: مهندسی کامپیوتر، برق نوع: تایپ شده دانلود نمونه ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك ... ...

Fourth Places: Informal Social Life and Interaction in New Designed Public Spaces

Fourth Places: Informal Social Life and Interaction in New Designed Public Spaces

Fourth Places: Informal Social Life and Interaction in New Designed Public Spaces Year:2022   Publisher:Springer   Language:English   Pages:253   ISBN 10:3031079450   ISBN 13:9783031079450   Series:The Urban Book Series   File:PDF, 7.92 MB   IPFS:CID , CID ... ...

Beyond Preservation: Using Public History to Revitalize Inner Cities (Urban Life, Landscape and Policy)

Beyond Preservation: Using Public History to Revitalize Inner Cities (Urban Life, Landscape and Policy)

Beyond Preservation: Using Public History to Revitalize Inner Cities (Urban Life, Landscape and Policy)Across the United States, historic preservation has become a catalyst for urban regeneration. Entrepreneurs, urban pioneers, and veteran city dwellers have refurbished ... ...

آموزش میکرو کنترلر avr به زبان c

آموزش میکرو کنترلر avr  به زبان c

این کتاب به آموزش برنامه نویسی میکروکنترلر هاي AVR به زبان C توسط نرم افزار CodeVision می پردازد. اگر علاقند به یادگیری برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR به زبان #سی در محیط کدویژن هستید این نوشته را در میکرو دیزاینر الکترونیک از دست ندهید. ... ...

استبصار.pdf

استبصار.pdf

استبصار.pdf               ... ...

فست دیکشنری.apk

فست دیکشنری.apk fast dictionary.apk ... ...

پاسخنامه کتاب Advanced Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Advanced Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ... ...

moballegh1149@gmail.com

نرم افزارها، کتاب ها و جزوه های نایاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما