نرم افزارهای بسیار کم یاب و فوق العاده، فروش کالا از جمله لباس زنانه، لباس مردانه، تی شرت مردانه، زنانه، لباس بچه گانه، فروش لوازم بهداشتی و...با تخفیف ویژه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 1669
  • بازدید کل : 3465840

پیوند ها

آمار بازدید سایت

تأثیر شبکه هاي اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند در بازار با تأکید بر تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین


تأثیر شبکه هاي اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند در بازار با تأکید بر تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین

تحقیق درباره تأثیر شبکه هاي اجتماعی آنلاین بر ارزش ویژه برند و عملکرد برند در بازار با تأکید بر تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین

فهرست مطالب
فهرست شکلها............................................................................................................الف
فهرست جداول...............................................................................................................ب
1 فصل 1
کلیات پژوهش 1
1- . مقدمه .......................................................................................................................................... 2 1
2- . بیان مسئله .................................................................................................................................. 3 1
3- . اهمیت موضوع ............................................................................................................................ 4 1
4- . اهداف تحقیق ............................................................................................................................. 6 1
1- . هدف اصلی ........................................................................................................................ 6 4- 1
2- . اهداف فرعی ...................................................................................................................... 6 4- 1
5- . سوالات تحقیق ........................................................................................................................... 6 1
1- . سؤال اصلی ........................................................................................................................ 7 5- 1
2- . سؤال هاي فرعی ............................................................................................................... 7 5- 1
6- . فرضیه هاي تحقیق ..................................................................................................................... 7 1
1- . فرضیه هاي اصلی . ............................................................................................................. 7 6- 1
2- . فرضیه هاي فرعی ............................................................................................................. 7 6- 1
7- . قلمرو تحقیق ............................................................................................................................... 8 1
8- . تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهاي تحقیق .............................................................................. 8 1
9- . جمع بندي ................................................................................................................................. 11 1
12 فصل 2
پیشینه و ادبیات پژوهش 12
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 13 2
2- . شبکه هاي اجتماعی.................................................................................................................. 14 2
1- . سایت هاي شبکه اجتماعی آنلاین . .................................................................................. 16 2- 2
2- . تعریف سایت هاي شبکه هاي اجتماعی .......................................................................... 17 2- 2
3- . دسته بندي کاربران شبکه هاي اجتماعی . ........................................................................ 18 2- 2
4- . ابعاد شبکه هاي اجتماعی آنلاین ..................................................................................... 21 2- 2
3- . تمایل استفاده از شبکه هاي اجتماعی آنلاین ........................................................................... 24 2
4- . ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتري ............................................................................................. 29 2
ب
1- . ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتري ............................................................................ 32 4- 2
5- . عملکرد برند در بازار .................................................................................................................. 36 2
6- . تحقیقات پیشین ........................................................................................................................ 41 2
7- . جمع بندي ................................................................................................................................. 45 2
47 فصل 3
روشتحقیق 47
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 48 3
2- . روش تحقیق ............................................................................................................................. 48 3
3- . مدل مفهومی تحقیق ................................................................................................................ 49 3
1- . سؤالات و فرضیه هاي تحقیق ......................................................................................... 52 3- 3
4- . جامعه آماري . ............................................................................................................................. 54 3
5- . نمونه آماري .............................................................................................................................. 54 3
6- . ابزار تحقیق ............................................................................................................................... 55 3
7- . روایی و پایایی تحقیق ............................................................................................................... 56 3
1- . روایی پرسشنامه ............................................................................................................... 56 7- 3
2- . پایایی پرسشنامه . .............................................................................................................. 56 7- 3
8- . روش گردآوري داده ها.............................................................................................................. 58 3
9- . متغیرهاي تحقیق ...................................................................................................................... 59 3
10- . روشهاي تجزیه و تحلیل داده ها ............................................................................................ 59 3
1-10- . نیکویی برازش مدل ....................................................................................................... 60 3
11- . جمع بندي .............................................................................................................................. 61 3
62 فصل 4
تجزیه و تحلیل داده ها 62
1- . مقدمه ........................................................................................................................................ 63 4
2- . داده هاي جمعیت شناختی ........................................................................................................ 63 4
1- . جنسیت ............................................................................................................................ 64 2- 4
2- . سن................................................................................................................................... 64 2- 4
3- . تحصیلات ........................................................................................................................ 65 2- 4
4- . برند تلفن همراه ............................................................................................................... 65 2- 4
5- . محل دسترسی به اینترنت ................................................................................................ 66 2- 4
6- . عضویت در شبکه هاي اجتماعی . ..................................................................................... 67 2- 4
3- . بررسی نرمال بودن جامعه ......................................................................................................... 67 4
4- . آزمون فرضیات تحقیق ............................................................................................................. 68 4
ت
1- . تحلیل عاملی تاییدي ....................................................................................................... 68 4- 4
2- . ارزیابی عدم وجود هم خطی بین متغیرهاي موجود در مدل تحقیق ................................ 84 4- 4
3- . تحلیل مسیر ..................................................................................................................... 84 4- 4
4- . بررسی رابطه بین متغیرهاي تحقیق و آزمون فرضیه ها .................................................. 85 4- 4
5- . نتایج نیکوئی برازش مدل ............................................................................................. 102 4- 4
104 فصل 5
نتیجه گیري و پیشنهادات 104
1- . مقدمه ..................................................................................................................................... 105 5
2- . خلاصه تحقیق ....................................................................................................................... 105 5
3- . یافته هاي تحقیق................................................................................................................... 106 5
1- . بررسی اطلاعات مربوط به مشخصات عمومی پاسخگویان .......................................... 106 3- 5
2- . نتایج آزمون فرضیات تحقیق ........................................................................................ 107 3- 5
4- . تحلیل یافته هاي تحقیق ....................................................................................................... 109 5
5- . پیشنهادهاي ناشی از نتایج تحقیق ......................................................................................... 112 5
6- . پیشنهادهایی براي محققین آتی ............................................................................................. 113 5
7- . محدودیت هاي تحقیق .......................................................................................................... 113 5
منابع و مراجع........................................................................................................................................ 117
پیوست 1) پرسشنامه ........................................................................................................................... 123
پیوست 2) جداول و آزمونهاي آماري ............................................................................................ 130
د
فهرست شکلها
1. مدل مفهومی ........................................................................................................................................................ 46 - شکل 2
1. مدل مفهومی تحقیق . ......................................................................................................................................... 51 - شکل 3
1. مدل تحلیل عاملی تاییدي ارزش برند (ضرایب استاندارد یا بار عاملی)................................................. 70 - شکل 4
2. مدل تحلیل عاملی تاییدي ارزش برند (اعداد معناداري) . ......................................................................... 71 - شکل 4
3. مدل تحلیل عاملی تاییدي تمایل استفاده (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) . ....................................... 73 - شکل 4
4. مدل تحلیل عاملی تمایل استفاده (اعداد معناداري) ................................................................................. 74 - شکل 4
5. مدل تحلیل عاملی تاییدي ویژگی هاي شبکه اجتماعی (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) ............... 76 - شکل 4
6. مدل تحلیل عاملی تاییدي ویژگی هاي شبکه اجتماعی (اعداد معناداري) . ......................................... 77 - شکل 4
7. مدل تحلیل عاملی تاییدي عملکرد برند (ضرایب استاندارد یا بار عاملی) . ........................................... 79 - شکل 4
8. مدل تحلیل عاملی تاییدي عملکرد برند (اعداد معناداري) . ..................................................................... 80 - شکل 4
9. مدل معادلات ساختاري براي فرضیه هاي اصلی (ضرایب استاندارد) . ................................................... 86 - شکل 4
10 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی اول تا ششم (ضرایب استاندارد) ........................................... 87 - شکل 4
11 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی هفتم تا دوازدهم (ضرایب استاندارد) .................................. 88 - شکل 4
12 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی سیزدهم تا هجدهم (ضرایب استاندارد) . ............................ 89 - شکل 4
13 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی نوزدهم تا بیست و یکم (ضرایب استاندارد) . ..................... 90 - شکل 4
14 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و دوم تا بیست و چهارم (ضرایب استاندارد) . ....... 90 - شکل 4
15 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و پنجم تا بیست و هشتم (ضرایب استاندارد) . .... 91 - شکل 4
16 . مدل معادلات ساختاري براي فرضیه هاي اصلی (اعداد معناداري) . .................................................... 92 - شکل 4
17 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی اول تا ششم (اعداد معناداري) ............................................. 93 - شکل 4
18 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی هفتم تا دوازدهم (اعداد معناداري) .................................... 94 - شکل 4
19 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی سیزدهم تا هجدهم (اعداد معناداري) . ............................... 95 - شکل 4
20 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی نوزدهم تا بیست و یکم (اعداد معناداري) ......................... 96 - شکل 4
21 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و دوم تا بیست و چهارم (اعداد معناداري) . .......... 96 - شکل 4
22 . مدل رگرسیون براي فرضیه هاي فرعی بیست و پنجم تا بیست و هشتم (اعداد معناداري) ....... 97 - شکل 4

 


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 477

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

دانلود جزوه icdl

جزوه 50 صفحه ای کامپیوتر ویژه آزمونهای استخدامی ... ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك ... ...

دانلود کتاب صوتی روح هیمالیا

دانلود کتاب صوتی روح هیمالیا

‍ معرفی کتاب روح هیمالیا این کتاب شرح زندگی هیچ استاد یا سالک خاص و حتی زندگی‌نامه‌ی نویسنده‌ی آن نیست. شخصیت‌ها، رویدادها، نام مکان‌های خاص یا عام آن نیز الزاماّ با هیچ فرد معینی مرتبط نیستند. اما این داستان در واقع، حکایت سیرو سلوک هر سالکی است که بیداری روح وی می‌تواند ... ...

دانلود جزوه مهم ترین مطالب عقیدتی سیاسی مصاحبه استخدامی

خلاصه  مهم ترین مطالب عقیدتی سیاسی مصاحبه  استخدامی ... ...

نمونه سوالات مصاحبه وجزوه مصاحبه استخدامی

نمونه سوالات مصاحبه  وجزوه مصاحبه استخدامی

نمونه سوال استخدامی آموزش و پرورش هم به صورت نمونه سوال و هم به صورت جزوه بهترین منبع برای کسانیکه میخواهند در مصاحبه استخدامی شرکت کنند ... ...

moballegh1149@gmail.com

نرم افزارها، کتاب ها و جزوه های نایاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما