نرم افزارهای بسیار کم یاب و فوق العاده، فروش کالا از جمله لباس زنانه، لباس مردانه، تی شرت مردانه، زنانه، لباس بچه گانه، فروش لوازم بهداشتی و...با تخفیف ویژه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 553
  • بازدید دیروز : 845
  • بازدید کل : 3456274

پیوند ها

آمار بازدید سایت

مطالعه استراتژی قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت بازاریابی


مطالعه  استراتژی قیمت گذاری و رابطه آن با قابلیت بازاریابی

 فهرست مطالب

فصل اول: طرح پژوهش مقدمه.......................

۱ - ۱- بیان مسئله..................

۲ - ۱ - اهمیت و ضرورت موضوع .

۳ - ۱- اهداف پژوهش .........................................

۴ - ۱ - نهادها یا موسساتی که می توانند از یافته های این پژوهش بهره گیرند................................... ۵۱- سر الات پژوهش ..............................

۶ - ۱- فرضیات پژوهش ...

۷ - ۱- قلمرو پژوهش.....................................

۱ - ۷ - ۱ - قلمرو موضوعی

۱ - ۷ - ۱ - قلمرو مکاری .......

۱ - ۷ - ۱ - قلمرو مکانی ......... ۸ - ۱- روش پژوهش ...............................

۹ - ۱ - روش گردآوری داده ها....................

۱۰ - ۱ - روش تجزیه و تحلیل دادهها..................

۱ - ۱۰ - ۱ - مدل سازی معادلات ساختاری .

۲ - ۱۰ - ۱ - تحلیل عامل تاییدی ........................................

<

<

۱۱ - ۱ - تعاریف عملیاتی متغیرها و اصطلاحات پژوهش .........

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش

مقدمه .....................

۱۵ ...........

۱ - ۱ - ۲ - تعریف قیمت گذاری ---

----------

۔۔۔۔ ۱۵

۱۶.........................................

۱۶...............

۱ - ۲- بخش اول قیمت گذاری .............................

۱ - ۱ - ۲ - تعریف قیمت گذاری ...

۲ - ۱ - ۲ - قیمت..................................................................

۳ - ۱ - ۲ - قیمت چگونه تعیین می شود ....................................

۴ - ۱ - ۲ - عواملی که باید هنگام تعیین قیمت در نظر داشت ...

۱ - ۴ - ۱ - ۲ - اهداف بازاریابی ............................

۲ - ۴ - ۱ - ۲ - خط مشی ترکیب عناصر بازاریابی ...

۳ - ۴ - ۱ - ۲ - هزینه ها ......................

۴ - ۴ - ۱ - ۲ - ملاحظات سازمانی ............

۵ - ۴ - ۱ - ۲ - بازار و تقاضا.............................................................................................

1

۶ - ۴ - ۱ - ۲ - کالاها و قیمت های رقبا ..........

۷ - ۴ - ۱ - ۲ - سایر عوامل خارجی................

۵ - ۱ - ۲ - اهداف قیمت گذاری ......................................................

۱ - ۵ - ۱ - ۲ - حفظ بقاء و ادامه حیات ............................

۲ - ۵ - ۱ - ۲ - به حداکثر رساندن سود فعلی......................................

۳ - ۵ - ۱ - ۲ - به حداکثر رساندن سهم بازار ..................

۴ - ۵ - ۱ - ۲ - کشیدن عصاره بازار ....................................................

۵ - ۵ - ۱ - ۲ - پیشرو شدن از نظر کیفیت..............

۶ - ۱ - ۲ - عوامل موثر بر قیمت گذاری .................................................

۷ - ۱ - ۲ - مراحل قیمت گذاری.......................................

۱ - ۷ - ۱ - ۲ - مرحله اول: تعیین هدف بلندمدت قیمت گذاری ..

۲ - ۷ - ۱ - ۲ - مرحله دوم: تعیین میزان تقاضا .............................

۳ - ۷ - ۱ - ۲ - مرحله سوم: برآورد هزینه ها ......................................

۴ - ۷ - ۱ - ۲ - مرحله چهارم: تجزیه تحلیل محصولات، قیمت ها و هزینه های شرکت رقیب .........

۵ - ۷ - ۱ - ۲ - مرحله پنجم: انتخاب روش قیمت گذاری ................................

۶ - ۷ - ۱ - ۲ - مرحله ششم: انتخاب قیمت نهایی........................................................................................................

۸ - ۱ - ۲ - استراتژیهای قیمت گذاری ........................................

۱ - ۸ - ۱ - ۲ - روشهای قیمت گذاری بر اساس آولونیتیس و ایندیوناس..........

۲ - ۸ - ۱ - ۲ - شیوه های عمومی قیمت گذاری از نظر کاتلر و آرمسترانگ .........

۳ - ۸ - ۱ - ۲ - استراتژیهای قیمت گذاری از نظر اسماعیل پور ............................................................

۴ - ۸ - ۱ - ۲ - استراتژی های عمومی قیمت گذاری از نظر دولگوی و پروت .........................

۹ - ۱ - ۲ - خط مشی های قیمت گذاری کالاهای جدید...

۱ - ۹ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری کالای ابداعی .....................................

۲ - ۹ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری کالای تقلیدی جدید ............ ۱۰ - ۱ - ۲ - خط مشی های قیمت گذاری چند کالا ......................................

۱ - ۱۰ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری خط محصول.................................

۲ - ۱۰ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری اختیاری .......................

۳ - ۱۰ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری اجباری ..................................

۴ - ۱۰ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری محصولات فرعی .............................................

۵ - ۱۰ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری سرهم ..............................................

۱۱ - ۱ - ۲ - خط مشی های تعدیل قیمت فروش ...................................

۱ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری تخفیفی و تخفیف فوق العاده ......................................................

۲ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری تبعیضی.........................................................................

و

۳ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری روانی...............................

۴ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری تبلیغاتی ...........................

۵ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری جغرافیایی..................................

۱ - ۵ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری فوب مبدا ...........

۲ - ۵ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری یکسان ............................

۳ - ۵ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری منطقه ای ..............

۴ - ۵ - ۱۱ - ۱ - ۲ - قیمت گذاری نقطه مبنا.......................................

۵ - ۵ - ۱۱ - ۱ -

۲ - قیمت گذاری بدون هزینه حمل........................ ۲ - ۲ - بخش دوم - قابلیت های بازاریابی ............................

۱ - ۲ - ۲ - تعریف و مفهوم قابلیت .....................................

۲ - ۲ - ۲ - تعریف قابلیت بازاریابی ....................................

۳ - ۲ - ۲ - قابلیت های متمایز ................................

۴ - ۲ - ۲ - دیدگاه های قابلیت ................................

۱ - ۴ - ۲ - ۲ - دیدگاه ترکیبی ..................

۲ - ۴ - ۲ - ۲ - دیدگاه مبتنی بر منابع ..

۱ - ۲ - ۴ - ۲ - ۲ - تعریف منبع ...................................

۳ - ۴ - ۲ - ۲ - دیدگاه مبتنی بر بازار ..........

۵ - ۲ - ۲ - طبقه بندی قابلیت های بازاریابی

۶ - ۲ - ۲ - نقش قابلیت های ترکیبی .......................

۷ - ۲ - ۲ - ابعاد قابلیت .....................................

۸ - ۲ - ۲ - استراتژی قابلیت های بازاریابی....

۹ - ۲ - ۲ - فرآیندهای قابلیت های بازاریابی ...................

۱ - ۹ - ۲ - ۲ - قابلیت های بازاریابی از نظر آکدنیز و دیگران ...........

۲ - ۹ - ۲ - ۲ - قابلیت های بازاریابی از نظر ویراواردنا............................................................

۳ - ۹ - ۲ - ۲ - قابلیت های بازاریابی از نظر رضایی دولت آبادی و خائف الهی.................

۱۰ - ۲ - ۲ - ابعاد قابلیت های بازاریابی................................................

۱ - ۱۰ - ۲ - ۲ - مدیریت ارتباط با مشتری .............

۲ - ۱۰ - ۲ - ۲ - محصول متمایز .....................................................

۳ - ۱۰ - ۲ - ۲ - خدمت به مشتری.................................

۴ - ۱۰ - ۲ - ۲ - اثربخشی فعالیت های پیشبرد .................

۵ - ۱۰ - ۲ - ۲ - پژوهش های بازاریابی .............................................

۶ - ۱۰ - ۲ -

۲ - شبکه توزیع ......................................................................................... ۳ - ۲ - مروری بر مطالعات انجام شده ..........

فصل سوم: روش شناسی پژوهش مقدمه.............................

۱ - ۳ - روش شناسی پژوهش .........................

۲ - ۳ - جامعه آماری .....................................................

۳ - ۳ - شیوه نمونه گیری و حجم نمونه ...................

۴ - ۳ - روش گردآوری اطلاعات .................................

۵ - ۳- ابزار گردآوری اطلاعات ..............

۶ - ۳- اجزای پرسشنامه ...................................

۷ - ۳- متغیرهای پژوهش ..........................

۸ - ۳- چارچوب نظری پژوهش ............

۱ - ۸ - ۳ - استراتژیهای قیمت گذاری .......................................

۱ - ۱ - ۸ - ۳ - روشهای قیمت گذاری بر اساس اولونیتیس و ایندیوناس................................

۲ - ۱ - ۸ - ۳ - استراتژی های عمومی قیمت گذاری از نظر دولگوی و پروت...

۳ - ۱ - ۸ - ۳ - استراتژیهای قیمت گذاری از نظر اسماعیل پور ..................................................

۴ - ۱ - ۸ - ۳ - شیوه های عمومی قیمت گذاری از نظر کاتلر و آرمسترانگ ..........................

۲ - ۸ - ۳ - قابلیت های بازاریابی ......................................................

۳ - ۸ - ۳ - فرآیندهای قابلیت های بازاریابی ........

۱ - ۳ - ۸ - ۳ - قابلیت های بازاریابی از نظر آکدنیز و دیگران..............................

۲ - ۳ - ۸ - ۳ - قابلیت های بازاریابی از نظر ویراواردنا...........................................

۳ - ۳ - ۸ - ۳ - قابلیت های بازاریابی از نظر رضایی دولت آبادی و خائف الهی ................ ۴ - ۸ - ۳ - مدل مفهومی پژوهش ................................................................... ۹ - ۳- پایایی پرسشنامه .................................................................................................... ، ، ، ................................................................

۱۰ - ۳ - روایی پرسشنامه ...........................................

۱۱ - ۳ - روشهای آماری مورد استفاده.........................................................................

۱ - ۱۱ - ۳ - آزمون کولموگروف اسمیرنوف ....................

۲ - ۱۱ - ۳ - آزمون ضریب همبستگی پیرسون).............................

۳ - ۱۱ - ۳ - نتایج تحلیل عاملی اکتشافی متغیرهای پژوهش ..

۴ - ۱۱ - ۳ - مدل معادلات ساختاری.............................................

و

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها مقدمه....................................

۱ - ۴ - تحلیل های آماری توصیفی

۱ - ۱ - ۴ - جنسیت...................

۲ - ۱ - ۴ - سن...............................................................

۳ - ۱ - ۴ - تاهل ..........................................................

۴ - ۱ - ۴ - میزان تحصیلات .........

۵ - ۱ - ۴ - رشته تحصیلات ............

۶ - ۱ - ۴ - نوع شرکت .....................................

۷ - ۱ - ۴ - پست سازمانی.........................

۸ - ۱ - ۴ - سابقه فعالیت .

۹ - ۱ - ۴ - میزان درآمد.........................

۱۰ - ۱ - ۴ - آماره توصیفی متغییر استراتژیهای قیمت گذاری ...............................................

۱۱ - ۱ - ۴ - آماره های توصیفی متغیر قابلیت های بازاریابی ..................................... ۲ - ۴ - آمار استنباطی و آزمون فرضیه ها..................................

۱ - ۲ - ۴ - آمار استنباطی .......................

۱ - ۱ - ۲ - ۴ - فرضیه های پژوهش.................................

۱ - ۱ - ۱ - ۲ - ۴ - فرضیه اصلی ...................................

۲ - ۱ - ۲ - ۲ - ۴ - فرضيات فرعی.......

۳ - ۲ - ۴ - یافته های جانبی ...................................................

۱ - ۳ - ۲ - ۴ - آزمون فریدمن برای اولویت بندی مؤلفه های استراتژیهای قیمت گذاری...........................................................

۲ - ۳ - ۲ - ۴ - آزمون فریدمن برای اولویت بندی مؤلفههای قابلیت های بازاریابی ........................................................................

۳ - ۳ - ۲ - ۴ - ارتباط بین نوع شرکت ها با متغیرهای پژوهش ............................................

۱ - ۳ - ۳ - ۲ - ۴ - رابطه بین نوع شرکت ها با استراتژیهای قیمت گذاری ............

۱ - ۳ - ۳ - ۲ - ۴ - رابطه بین نوع شرکت ها با قابلیت های بازاریابی .......................................................................................................................... ۴ - ۲ - ۴ - آمار استباط از طریق مدل معادلات ساختاری ..............................................

۱ - ۴ - ۲ - ۴ - مدل اندازه گیری بعدهای استراتژی های قیمت گذاری در حالت تخمین غیر استاندارد ..................................................

۲ - ۴ - ۲ - ۴ - مدل اندازه گیری بعدهای استراتژیهای قیمت گذاری در حالت تخمین استاندارد........................................ ۱۴۲

۳ - ۴ - ۲ - ۴ - معناداری ضرایب بعدهای استراتژیهای قیمت گذاری ........................................

۴ - ۴ - ۲ - ۴ - استراتژیهای قیمت گذاری در حالت تخمین غیر استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم ................................. ۱۴۴

۵ - ۴ - ۲ - ۴ - استراتژی قیمت گذاری در حالت تخمین استاندارد تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم ................................ ۱۴۶

۶ - ۴ - ۲ - ۴ - معناداری ضرایب بعدهای استراتژی قیمت گذاری در تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم .............................. ۱۴۷

۷ - ۴ - ۲ - ۴ - مدل اندازه گیری بعدهای قابلیت های بازاریابی در حالت تخمین غیر استاندارد....................................................... ۱۴۸

۸ - ۴ - ۲ - ۴ - مدل اندازه گیری بعدهای قابلیت های بازاریابی در حالت تخمین استاندارد...............................

۹ - ۴ - ۲ - ۴ - معناداری ضرایب بعدهای قابلیت های بازاریابی ................................................

۱۰ - ۴ - ۲ - ۴ - قابلیت های بازاریابی در حالت تخمین غیر استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم ...

۱۱ - ۴ - ۲ - ۴ - قابلیت های بازاریابی در حالت تخمین استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم ......................................

۱۲ - ۴ - ۲ - ۴ - معناداری ضرایب بعدهای قابلیت های بازاریابی در تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم ............................. ۱۵۵

۱۳ - ۴ - ۲ - ۴ - مدل ساختاری در حالت تخمین غیر استاندارد...........................

۱۴ - ۴ - ۲ - ۴ - مدل ساختاری در حالت تخمین استاندارد............................

۱۵ - ۴ - ۲ - ۴ - معناداری ضرایب مدل ساختاری .....................................

ه ه ه ه ه ه ة ة

۱۵۶

۱۵۸ ...

۱۵۹ ..

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد

 

مقدمه .................................

۱ - ۵ - نتایج تجربی ...........

۱ - ۱ - ۵ - نتایج تجربی توصیفی ......................

۱ - ۱ - ۱ - ۵ - نتایج تجربی توصیفی متغیر مستقل ........................

۲ - ۱ - ۱ - ۵ - نتایج تجربی توصیفی متغیر وابسته ......................

۲ - ۱ - ۵ - نتایج تجربی استنباطی ......................................... ۲ - ۵ - رتیجه گیری .................................................

۳ - ۵ - نتایج یافته های جانبی......................

۴ - ۵ - توصیه ها و پیشنهادهای پژوهش ...........

۵ - ۵ - محدودیت های پژوهش.................

۵ - ۵- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج پژوهش ....................

۴ - ۵- پیشنهادهایی برای پژوهش آینده ..................................

۴ - ۵ - منابع و ماخذ ........................................................

۱ - ۴ - ۵ - منابع فارسی..................................

۲ - ۴ - ۵ - منابع انگلیسی ....................

۱۶۶

...........

...و.....هد

۹۵ ..................................................... .........................

عنوان جدول ۳-۱- مشخصات پرسشنامه پژوهش ......................................... جدول ۳-۲ - جدول آزمون کولموگروف اسمیرنوف ....................................................... جدول ۳-۳- جدول آزمون کولموگروف اسمیرنوف ابعاد قیمت گذاری .................... جدول ۳-۴- شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای استراتژیهای قیمت گذاری .. جدول ۳-۵- واریانس تبیین شده برای استراتژی قیمت گذاری .................................................. جدول ۳-۶- ماتریس همبستگی دوران یافته پرسشنامه استراتژی قیمت گذاری ............. جدول ۳-۷- شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای قابلیتهای بازاریابی ..................... جدول ۳-۸- واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای قابلیتهای بازاریابی جدول ۳-۹- جدول ماتریس همبستگی دوران یافته پرسشنامه قابلیت های بازاریابی ................................ جدول ۳-۱۰- محدوده دامنه شاخص و خوبی برازش ...................................... جدول ۴-۱- توزيع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت ................................................. جدول ۴-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب گروه سنی ..................................... جدول ۴-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب وضعیت تأهل ......................... جدول ۴-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب مدرک تحصیلی .................................... جدول ۴-۵- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب رشته تحصیلی ........................................ جدول ۴-۶- توزیع فراوانی پاسخ گویان برحسب نوع شرکت ........................................... جدول ۴-۷- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب پست سازمانی .... جدول ۴-۸- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سابقه کاری .......................................... جدول ۴-۹- توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب میزان درآمد .. جدول ۴-۱۰- وضعیت توصیفی متغیر مستقل و مؤلفه های آن جدول ۴-۱۱- توزیع فراوانی روش های قیمت گذاری .................................................. جدول ۴-۱۲- وضعیت توصیفی متغیر وابسته و مؤلفه های آن ............ جدول ۴-۱۳- نتایج آزمون فرضیه اصلی با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون . جدول ۴-۱۴- مدل رگرسیون متغیرهای پژوهش ........................................ جدول ۴-۱۵- رگرسیون خطی ساده بین استراتژیهای قیمت گذاری و قابلیت های بازرایابی ............... جدول ۴-۱۶- ضرایب رگرسیون خطی بین استراتژیهای قیمت گذاری و قابلیت های بازاریابی ........... جدول ۴-۱۷ - نتایج آزمون فرضیه اصلی با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون .......................................... جدول ۴-۱۸- مدل رگرسیون متغیرهای پژوهش ............................................ جدول ۴-۱۹- رگرسیون خطی ساده بین استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت ارتباط با مشتری ...................................................................................................... جدول ۴-۲۰- ضرایب رگرسیون خطی بین استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت ارتباط با مشتری .................................... جدول ۴-۲۱- نتایج آزمون فرضیه فرعی دوم با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون ....................................... جدول ۴-۲۲- مدل رگرسیون متغیرهای پژوهش ......................................................... جدول ۴-۲۳- رگرسیون خطی ساده بین استراتژیهای قیمت گذاری و محصول متمایز جدول ۴-۲۴- ضرایب رگرسیون خطی بین استراتژیهای قیمت گذاری و محصول متمایز ..................................

4

4

جدول ۴-۲۵ - نتایج آزمون فرضیه سوم با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون .............. جدول ۴-۲۶- مدل رگرسیون متغیرهای پژوهش ........................................... جدول ۴-۲۷- رگرسیون خطی ساده بین استراتژیهای قیمت گذاری و خدمت به مشتری .................... جدول ۴-۲۸- ضرایب رگرسیون خطی بین استراتژیهای قیمت گذاری و خدمت به مشتری .................... جدول ۴-۲۹ - نتایج آزمون فرضیه چهارم با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون ............................................................................................................... جدول ۴-۳۰- مدل رگرسیون مغیرهای پژوهش ................................ جدول ۴-۳۱- رگرسیون خطی ساده بین استراتژیهای قیمت گذاری و فعالیتهای پیشبرد ...................... جدول ۴-۳۲- ضرایب رگرسیون خطی بین استراتژیهای قیمت گذاری و اثربخشی فعالیتهای پیشبرد ................................... جدول ۴-۳۳- نتایج آزمون فرضیه پنجم با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون ............................................ جدول ۴-۳۴- مدل رگرسیون متغیرهای پژوهش ................................ جدول ۴-۳۵- رگرسیون خطی ساده بین استراتژیهای قیمت گذاری و پژوهش های بازاریابی جدول ۴-۳۶- ضرایب رگرسیون خطی بین استراتژیهای قیمت گذاری و پژوهش های بازاریابی - جدول ۴-۳۷- نتایج آزمون فرضیه ششم با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون .... جدول ۴-۳۸- مدل رگرسیون متغیرهای پژوهش ..................................... جدول ۴-۳۹- رگرسیون خطی ساده بین استراتژیهای قیمت گذاری و شبکه توزیع جدول ۴-۴۰- ضرایب رگرسیون خطی بین استراتژیهای قیمت گذاری و شبکه توزیع .. جدول ۴-۴۱- آزمون فریدمن استراتژی قیمت گذاری ........................................ جدول ۴-۴۲- جدول ضرایب برای مولفههای قیمت گذاری ............. جدول ۴-۴۳- آزمون فریدمن قابلیت های بازاریابی ............................................ جدول ۴-۴۴- ضرایب مولفه های قابلیت بازاریابی ............................................... جدول ۴-۴۵-توزیع فراوانی نوع شرکت با قیمت گذاری ........................ جدول ۴-۴۶- آزمون Chi - Square بین نوع شرکت های مورد مطالعه و استراتژی های قیمت گذاری جدول ۴-۴۷- توزیع فراوانی نوع شرکت با قابلیت های بازاریابی ................................. جدول ۴-۴۸- آزمون Chi - Square بین نوع شرکت های مورد مطالعه و قابلیتهای بازاریابی ........ جدول ۴-۴۹- اندازه گیری بعدهای استراتژی قیمت گذاری ............................................ جدول ۴-۵۰- اندازه گیری بعدهای استراتژی قیمت گذاری را در حالت تخمین غیر استاندارد .................... جدول ۴-۵۱- اندازه گیری بعدهای قابلیت های بازاریابی را در حالت تخمین غیراستاندارد ......................... جدول ۴-۵۲- اندازه گیری بعدهای قابلیت های بازاریابی را در حالت تخمین غیراستاندارد .... جدول ۴-۵۳- مدل استراتژیهای قیمت گذاری و قابلیت های بازاریابی را در حالت تخمین غیراستاندارد ................................ جدول ۴-۵۴- مدل ساختاری در حالت تخمین استاندارد ............................................... جدول ۴-۵۵- معناداری ضرایب مدل ساختاری ................................

۱۳۳

۱۵۳

فهرست اشکال عنوان

صفحه شکل ۲-۱- عوامل تصمیمات بر قیمت گذاری............. شکل ۲-۲- عوامل موثر بر قیمت گذاری................................ شکل ۲-۳- اهداف قیمت گذاری ................... شکل ۲-۴- مدل انواع روش های قیمت گذاری از نظر آولونیتیس و ایندیوناس .................. شکل ۲-۵- مدل استراتژیهای قیمت گذاری از نظر اسماعیل پور ............................. شکل ۲-۶- مدل استراتژی های قیمت گذاری از نظر دولگوی و پروت .................................... شکل ۲-۷- مدل قابلیت های بازاریابی از نظر آکدنیز و دیگران ........................................ شکل ۲-۸- مدل قابلیت های بازاریابی از نظر ویر اوارنا .......................... شکل ۲-۹- مدل قابلیت های بازاریابی از نظر رضایی دولت آبادی و خائف الهی.. شکل ۳-۱- مدل مفهومی پژوهش ...................... شکل ۴-۱- نسبت های جنسیت .................... شکل ۴-۲- نمودار سن.................................... شکل ۴-۳- نسبت های تاهل ............................ شکل ۴-۴- نمودار بافت نگار سطح تحصیلات پاسخ دهندگان شکل ۴-۵- نمودار بافت نگار رشته تحصیلی پاسخ دهندگان ............. شکل ۴-۶- نمودار بافت نگار نوع شرکت های مورد مطالعه ...........

۔ جو شکل ۴-۷- نمودار بافت نگار پست سازمانی پاسخ دهندگان ................................ شکل ۴-۸- نمودار بافت نگار میزان سابقه کاری پاسخ دهندگان ............................................... شکل ۴-۹- نسبت های میزان درآمد پاسخ دهندگان ........................................................ شکل ۴-۱۰- مدل اندازه گیری بعدهای استراتژیهای قیمت گذاری در حالت تخمین غیر استاندارد............... شکل ۴-۱۱- مدل اندازه گیری بعدهای استراتژیهای قیمت گذاری در حالت تخمین استاندارد ................................ شکل ۴-۱۲- معناداری ضرایب بعدهای استراتژی های قیمت گذاری ...................................................... شکل ۴-۱۳- استراتژیهای قیمت گذاری در حالت تخمین غیر استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم................................................................... ۱۴۴ شکل ۴-۱۴- استراتژی قیمت گذاری در حالت تخمین استاندارد تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم ................................ شکل ۴-۱۵- معناداری ضرایب بعدهای استراژی قیمت گذاری در تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم............................... شکل ۴-۱۶- معناداری ضرایب بعدهای استراتژی قیمت گذاری در تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم................................. شکل ۴-۱۷ - اندازه گیری بعدهای قابلیت های بازاریابی در حالت تخمین استاندارد......................... شکل ۴-۱۸- معناداری ضرایب بعدهای قابلیت های بازاریابی ........................... شکل ۴-۱۹- قابلیت های بازاریابی در حالت تخمین غیر استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم...................... شکل ۴-۲۰- قابلیت های بازاریابی در حالت تخمین غیر استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم ..................................... شکل ۴-۲۱- معناداری ضرایب بعدهای قابلیت های بازاریابی در تحلیل عاملی تییدی مرتبه دوم

شکل ۴-۲۲- مدل ساختاری در حالت تخمین غیر استاندارد ................................. شکل ۴-۲۳- مدل ساختاری در حالت تخمین استاندارد ................. شکل ۴-۲۴- معناداری ضرایب مدل ساختاری .........................................

۱۵۸ ........................................................................................... ۱۵۸ .. ۱۵۹

۱۸۹ .............................

فهرست نمودارها

صفحه

۸۱................................................................................................................................................

عنوان نمودار ۳-۱- نمودار کتل مربوط به ۴ مولفه استراتژیهای قیمت گذاری............... نمودار ۳-۲- نمودار کتل مربوط به ۶ مولفه قابلیت های بازاریابی................................................. نمودار ۴-۱- نمودار هیستوگرام استراتژی قیمت گذاری ............................................... نمودار ۴-۲- نمودار هیستوگرام قابلیت های بازاریابی .............................. نمودار ۴-۳- نمودار هیستوگرام بین استراتژیهای قیمت گذاری و قابلیت های بازاریابی... نمودار ۴-۴- نمودار هیستوگرام بین استراتژیهای قیمت گذاری و مدیریت ارتباط با مشتری ... نمودار ۴-۵- نمودار هیستوگرام بین استراتژیهای قیمت گذاری و محصول متمایز ....................... نمودار ۴-۶- نمودار هیستوگرام بین استراتژیهای قیمت گذاری و خدمت به مشتری ............. نمودار ۴-۷- نمودار هیستوگرام بین استراتژی های قیمت گذاری و اثربخشی فعالیت های پیشبرد ................................ نمودار ۴-۸- نمودار هیستوگرام بین استراتژیهای قیمت گذاری و پژوهش های بازاریابی ............................................

-۹- نمودار هیستوگرام بین استراتژیهای قیمت گذاری و شبکه توزیع ..........................

والسكامارا داسیل واحد سنج

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 343

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

گوش کردن به سابلیمینال به معنای گوش دادن به پیام‌ها یا اطلاعاتی است که به صورت ناخودآگاه به فرد منتقل می‌شوند. این پیام‌ها معمولاً به طور زیرآگاهی تأثیر می‌گذارند و به طور مستقیم در سطح آگاهی فرد قرار نمی‌گیرند. پخش زیرآگاه پیام‌ها این می‌تواند از طریق موسیقی، متن‌های ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ... ...

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf ... ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ... ...

moballegh1149@gmail.com

نرم افزارها، کتاب ها و جزوه های نایاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما