نرم افزارهای بسیار کم یاب و فوق العاده، فروش کالا از جمله لباس زنانه، لباس مردانه، تی شرت مردانه، زنانه، لباس بچه گانه، فروش لوازم بهداشتی و...با تخفیف ویژه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 445
  • بازدید دیروز : 580
  • بازدید کل : 3460985

پیوند ها

آمار بازدید سایت

اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت هاي حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدي


اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت هاي حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدي

اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت هاي حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدي

فهرست

عنوان صفحه
فصل اول: طرح پژوهش
مقدمه و بیان مسئله ......................................................................................................................................................... 2
اهمیت و ضرورت............................................................................................................................................................... 6
اهداف پایان نامه .............................................................................................................................................................. 7
هدف کلی ....................................................................................................................................................................... 7
اهدف اختصاصی . ........................................................................................................................................................... 8
پیشفرضهاي پژوهش .................................................................................................................................................... 8
فرضیهها .............................................................................................................................................................................. 9
محدودیت هاي پژوهش ................................................................................................................................................... 9
قلمرو پژوهش ................................................................................................................................................................ 9
محدودیت هاي غیر قابل کنترل................................................................................................................................. 10
تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش . .............................................................................................................................. 10
اختلال هماهنگی رشدي . ........................................................................................................................................... 10
تمرینات ادراکی- حرکتی . .......................................................................................................................................... 10
پیش بینی ..................................................................................................................................................................... 11
تعادل ایستا ................................................................................................................................................................... 11
تعادل پویا .................................................................................................................................................................... 11
حافظه فعال .................................................................................................................................................................. 12
زمان واکنش ................................................................................................................................................................. 12
فصل دوم: مبانی نظري و پیشینه تحقیق
مقدمه .................................................................................................................................................................................. 15
اختلال رشدي ویژه . ....................................................................................................................................................... 15
اختلال هماهنگی رشدي . ........................................................................................................................................... 16
چیست؟ . ........................................................................................................................................................... 16 DCD
نام هاي دیگر ................................................................................................................................................................ 17
یک کودك را تحت تاثیر قرار می دهد؟ ........................................................................................ 17 DCD چگونه
مشکلات حرکتی......................................................................................................................................................... 17
نارسایی حرکتی- برنامه ریزي حرکتی درشت . ..................................................................................................... 17
مشکلات در ضمینه مهارتهاي حرکتی ضعیف . ................................................................................................. 17
ادراك بصري؛ مشکلات حرکت بصري ................................................................................................................. 18
ادراك ............................................................................................................................................................................. 18
عدم یکپارچگی حسی ............................................................................................................................................... 19
ب
ضعف آگاهی و هشیاري بدنی ................................................................................................................................... 19
تنش کم عضلانی ........................................................................................................................................................ 19
وضعیت قرارگیري بدن .......................................................................................................................................... 19
سازماندهی ................................................................................................................................................................. 20
یادگیري وظایف جدید یا دشوار .......................................................................................................................... 21
مشکلات رفتاري ............................................................................................................................................................ 21
ضعف توجه ............................................................................................................................................................... 22
ضعف تمرکز ............................................................................................................................................................. 22
ضعف اعتماد به نفس و نا امیدي ........................................................................................................................ 23
تغییرپذیري .............................................................................................................................................................. 23
مشکلات اجتماعی ..................................................................................................................................................... 23
در خانه ..................................................................................................................................................................... 23
مشکلات مراقبت از خود ..................................................................................................................................... 23
غذا خوردن ............................................................................................................................................................ 24
لباس پوشیدن ..................................................................................................................................................... 24
در مدرسه ................................................................................................................................................................. 24
مشکلات خاص در یادگیري ............................................................................................................................. 24
زبان ......................................................................................................................................................................... 25
نوشتن ................................................................................................................................................................... 25
خواندن .................................................................................................................................................................. 25
علل خام حرکتی چیست؟ ........................................................................................................................................... 26
عوامل مربوط به مادر ................................................................................................................................................ 27
عوامل مربوط به زایمان ............................................................................................................................................ 27
عوامل روانی اجتماعی رشد .................................................................................................................................... 28
داشتن انتظارات نامعقول از کودك ................................................................................................................... 28
بد رفتاري با کودك .............................................................................................................................................. 29
بد کارکردي هاي مغزي ......................................................................................................................................... 29
فرضیه مخچه .......................................................................................................................................................... 30
فرضیه هسته هاي قاعدهاي ................................................................................................................................. 31
فرضیه آهیانه ........................................................................................................................................................... 33
مناطق دیگر ............................................................................................................................................................. 34
اختلالات عصبی حرکتی ........................................................................................................................................ 35
اختلالات تشنجی .................................................................................................................................................. 35
اختلالات تکانشی .................................................................................................................................................... 35
پیشنهادات و فعالیتهایی براي مهارتهاي حرکتی در حال توسعه .................................................................. 35
فاکتورهاي اندازه گیري شده .......................................................................................................................................... 37
ت
تعادل ...................................................................................................................................................................................... 37
اهمیت تعادل در وضعیت بدنی ..................................................................................................................................... 38
تعادل ایستا ....................................................................................................................................................................... 38
تعادل پویا............................................................................................................................................................................. 39
تئوريهاي تعادل.................................................................................................................................................................. 39
تئوري رفلکس سلسله مراتبی .................................................................................................................................... 39
تئوري سیستمها . .......................................................................................................................................................... 39
سیستمهاي درگیر در کنترل تعادل . ........................................................................................................................... 40
مکانیزمهاي حرکتی در کنترل تعادل ......................................................................................................................... 40
تون پاسچرال ............................................................................................................................................................... 40
تون عضلانی ................................................................................................................................................................. 41
سیستمهاي عصبی درگیر در تعادل . ........................................................................................................................... 42
سیستم وابران محیطی ................................................................................................................................................ 42
مکانیزمهاي حسی در کنترل تعادل ................................................................................................................................. 42
سیستم بینایی............................................................................................................................................................... 42
سیستم حسی- پیکري . ............................................................................................................................................... 43
سیستم دهلیزي . ........................................................................................................................................................... 43
سیستم عصبی کنترل کننده تعادل ............................................................................................................................ 44
هماهنگی .............................................................................................................................................................................. 45
هماهنگی دو دستی ........................................................................................................................................................ 50
هماهنگی چشم و دست ............................................................................................................................................... 53
زمان واکنش ........................................................................................................................................................................ 55
پیش بینی ............................................................................................................................................................................ 57
حافظه ................................................................................................................................................................................... 59
حافظه فعال و حافظه کوتاه مدت .................................................................................................................................... 60
ادراك و حرکت . ............................................................................................................................................................................. 63
تمرینات ادراکی- حرکتی ............................................................................................................................................................ 63
اختلال در برنامه حرکتی ................................................................................................................................................... 63
فرایند ادراکی- حرکتی ....................................................................................................................................................... 65
حرکات ادراکی- حرکتی ................................................................................................................................................... 67
حرکات مرتبط با مفهوم ادراکی- حرکتی . ....................................................................................................................... 68
تعادل . ................................................................................................................................................................................ 68
آگاهی فضایی . .................................................................................................................................................................. 69
آگاهی زمانی...................................................................................................................................................................... 70
آگاهی بدنی و جهت یابی ............................................................................................................................................... 72
نظریههاي ادراکی- حرکتی ................................................................................................................................................. 72
ث
نظریه ادراکی – حرکتی کپارت ......................................................................................................................................... 73
تحقی یرامون اثر بخشی برنامههاي ادراکی- حرکتی ................................................................................................... 73
تاریخچه و انواع آزمونهاي حرکتی ................................................................................................................................... 74
پیشینه پژوهش ........................................................................................................................................................................ 76
پژوهش هاي داخل کشور ................................................................................................................................................... 76
پژوهش هاي خارج کشور ................................................................................................................................................... 79
نتیجه گیري .............................................................................................................................................................................. 87
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
مقدمه ......................................................................................................................................................................................... 91
طرح پژوهش . ............................................................................................................................................................................ 91
جامعه و نمونه آماري ............................................................................................................................................................. 92
مهیارهاي ورود به تحقیق ....................................................................................................................................................... 92
ملاك هاي خروج شرکت کنندگان ...................................................................................................................................... 92
متغیرهاي پژوهش ................................................................................................................................................................... 92
متغیر مستقل: ..................................................................................................................................................................... 93
متغیر وابسته: . ...................................................................................................................................................................... 93
ابزار پژوهش ................................................................................................................................................................................ 93
روش اجراي آزمون هماهنگی دو دستی .......................................................................................................................... 94
روش اجراي آزمون هماهنگی چشم و دست ................................................................................................................... 95
روش اجراي آزمون زمان واکنش ....................................................................................................................................... 96
روش اجراي آزمون زمان پیش بینی ................................................................................................................................. 97
نحوه اجراي آزمون تعادل ایستا .......................................................................................................................................... 97
نحوه اجراي آزمون حافظه کاري وکسلر ........................................................................................................................... 98
سیاهه اختلال هماهنگی رشدي ........................................................................................................................................ 98
نحوه اجراي آزمون تعادل پویا ........................................................................................................................................... 99
فرایند انجام پژوهش ................................................................................................................................................................ 100
پروتکل تمرینی......................................................................................................................................................................... 101
ملاحظات اخلاقی .................................................................................................................................................................... 102
ابزار تجزیه و تحلیل ................................................................................................................................................................. 102
فصل چهارم : یافته هاي پژوهش
مقدمه ......................................................................................................................................................................................... 106
اطلاعات توصیفی مربوط به مشخصات فردي آزمودنیها ................................................................................................. 106
ج
توزیع داده ها . ............................................................................................................................................................................. 107
روش دلتا ............................................................................................................................................................................... 108
آزمون نرمال بودن دادهها ................................................................................................................................................... 110
آزمون فرضیه ها ............................................................................................................................................................................... 111
فرضیه اول ............................................................................................................................................................................. 111
فرضیه دوم . ............................................................................................................................................................................ 113
فرضیه سوم . ........................................................................................................................................................................... 114
فرضیه چهارم ........................................................................................................................................................................ 116
فرضیه پنجم .......................................................................................................................................................................... 117
فرضیه ششم . ......................................................................................................................................................................... 119
فرضیه هفتم .......................................................................................................................................................................... 120
جمع بندي ................................................................................................................................................................................ 122
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیري
مقدمه ....................................................................................................................................................................................... 125
خلاصه پژوهش . ........................................................................................................................................................................ 125
بحث............................................................................................................................................................................................ 127
قابلیتهاي حرکتی .............................................................................................................................................................. 127
قابلیتهاي شناختی............................................................................................................................................................. 131
نتیجه گیري .............................................................................................................................................................................. 133
پیشنهادات . ................................................................................................................................................................................ 135
پیشنهادات کاربردي ........................................................................................................................................................... 135
پیشنهادات پژوهشی ............................................................................................................................................................ 135
پیوست.............................................................................................................................................................................................. 136
منابع ................................................................................................................................................................................................ 136
ح
فهرست نمودار
عنوان صفحه
1- مقایسه پیش آزمون و پس آزمون تعادل ایستا دو گروه تجربی و کنترل ..................................................... 112 - نمودار 4
2- مقایسه پیش آزمون و پس آزمون تعادل پویاي کلی دو گروه تجربی و کنترل ........................................... 114 - نمودار 4
3- مقایسه پیش آزمون و پس آزمون هماهنگی دو دستی دو گروه تجربی و کنترل ..................................... 115 - نمودار 4
4- مقایسه پیش آزمون و پس آزمون هماهنگی چشم و دست دو گروه تجربی و کنترل .............................. 117 - نمودار 4
5- مقایسه پیش آزمون و پس آزمون زمان واکنش انتخابی دو گروه تجربی و کنترل(ثانیه) ........................ 118 - نمودار 4
6- مقایسه پیش آزمون و پس آزمون زمان واکنش ساده دو گروه تجربی و کنترل(ثانیه) ............................. 118 - نمودار 4
7 - مقایسه پیش آزمون و پس آزمون زمان پیش بینی دو گروه تجربی و کنترل (ثانیه) .............................. 120 - نمودار 4
8 - مقایسه پیش آزمون و پس آزمون حافظه کلی دو گروه تجربی و کنترل .................................................... 121 - نمودار 4
خ
فهرست جداول
عنوان صفحه
1- اطلاعات توصیفی مربوط به آزمودنی ها . .............................................................................................................. 106 - جدول 4
2- جدول نتایج پیش آزمون و پس آزمون در دو گروه تجربی و کنترل در قابلیتهاي شناختی ................. 107 - جدول 4
3- جدول نتایج پیش آزمون و پس آزمون در دو گروه تجربی و کنترل در قابلیتهاي حرکتی . ................... 108 - جدول 4
4- دلتاي پیش آزمون و پس آزمون در دو گروه تجربی و کنترل در قابلیتهاي شناختی ........................... 109 - جدول 4
5- دلتاي پیش آزمون و پس آزمون در دو گروه تجربی و کنترل در قابلیتهاي حرکتی ............................. 109 - جدول 4
6- آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف در رابطه با دلتاي بین پیش آزمون و پس آزمون در قابلیتهاي - جدول 4
شناختی . ................................................................................................................................................................................. 110
7- آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف در رابطه با دلتاي بین پیش آزمون و پس آزمون در قابلیتهاي - جدول 4
حرکتی . ................................................................................................................................................................................... 111
همبسته بین دو گروه تجربی و کنترل در تعادل ایستا . ............................................... 112 t 8- جدول نتایج - جدول 4
مستقل بین میزان تغییرات (دلتا) بین دو گروه آزمایش و کنترل در تعادل ایستا . t 9- نتایج آزمون - جدول 4
112 ................................................................................................................................................................................................ .
همبسته بین دو گروه تجربی و کنترل در تعادل پویا کلی ....................................... 113 t 10 - جدول نتایج - جدول 4
مستقل بین میزان تغییرات (دلتا) بین دو گروه آزمایش و کنترل در تعادل پویاي t 11 - نتایج آزمون - جدول 4
کلی. ........................................................................................................................................................................................ 114
همبسته بین دو گروه تجربی و کنترل در هماهنگی دو دستی . .............................. 115 t 12 - جدول نتایج - جدول 4
مستقل بین میزان تغییرات (دلتا) بین دو گروه آزمایش و کنترل در هماهنگی دو t 13 - نتایج آزمون - جدول 4
دستی . ..................................................................................................................................................................................... 115
همبسته بین دو گروه تجربی و کنترل در هماهنگی چشم و دست ....................... 116 t 14 - جدول نتایج - جدول 4
مستقل بین میزان تغییرات (دلتا) بین دو گروه آزمایش و کنترل در هماهنگی چشم t 15 - نتایج آزمون - جدول 4
و دست . ................................................................................................................................................................................... 117
همبسته بین دو گروه تجربی و کنترل در زمان واکنش ساده و انتخابی... ............ 118 t 16 - جدول نتایج - جدول 4
مستقل بین میزان تغییرات (دلتا) بین دو گروه آزمایش و کنترل درزمان واکنش t 17 - نتایج آزمون - جدول 4
ساده و انتخابی ...................................................................................................................................................................... 119
همبسته بین دو گروه تجربی و کنترل در زمان پیش بینی ..................................... 119 t 18 - جدول نتایج - جدول 4
مستقل بین میزان تغییرات (دلتا) بین دو گروه آزمایش و کنترل در زمان پیش t 19 - نتایج آزمون - جدول 4
بینی ........................................................................................................................................................................................ 120
همبسته بین دو گروه تجربی و کنترل در حافظه فعال کلی.................................... 121 t 20 - جدول نتایج - جدول 4
مستقل بین میزان تغییرات (دلتا) بین دو گروه آزمایش و کنترل در حافظه فعال کلی t 20 -نتایج آزمون - جدول 4
122 ................................................................................................................................................................................................ .
فصل یکم


کلیات پژوهش

اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیش بینی و حافظه در کودکان مبتلا همراه است. هدف از این مطالعه بررسی تأثیر ۸ هفته برنامه تمرینی ادراکی- حرکتی بر قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی می باشد. تعداد ۲۰ آزمودنی کودک در دامنه سنی ۸-۱۲ سال از بین کودکان اختلال هماهنگی رشدی مدارس استثنایی شهرستان کرمانشاه حضور داشتند به صورت نمونه در دسترس انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند. پروتکل تمرینی شامل ۸ هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بود، که طی سه جلسه در هفته و ۵۰ دقیقه تمرینات انجام می گردید. متغیرهای حرکتی (نظير تعادل ایستا، تعادل پویا، هماهنگی دو دستی، هماهنگی چشم و دست) و شناختی (نظیر زمان واکنش ساده و انتخابی، زمان پیش بینی، حافظه فعال) قبل و بعد از تمرینات توسط ابزار معتبر (تست تعادل ایستای لک لک، تست تعادل پویای Y، دستگاه هماهنگی دو دستی و دستگاه هماهنگی چشم و دست، دستگاه سنجش زمان واکنش ساده و انتخابی، دستگاه زمان پیش بینی، نرم افزار حافظه فعال)، اندازه گیری شد. پس از اطمینان از توزیع طبیعی داده ها با استفاده از آزمون کولمو گرف - اسمیرنوف، از آزمون های t همبسته و مستقل برای مقایسه نتایج درون و بین گروهی استفاده شد. پیشرفت معنی داری در همه متغیرهای اندازه گیری شده از پیش آزمون تا پس آزمون در گروه آزمایش وجود داشت (0/05>p). همچنین یافته ها نشان داد گروه تجربی نسبت به گروه کنترل در متغیرهای اندازه گیری شده به طور معنی داری بهتر بودند (0/05>p). بنابر این الگوی نتایج تحقیق پیشنهاد می کند که انجام تمرینات ادراکی- حرکتی موجب بهبود عملکرد حرکتی و شناختی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی می شود.


مبلغ واقعی 35,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 28,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 482

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی نهم

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت پدافند غیرعامل درس 10 آمادگی دفاعی پایه نهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 27   همراه با پاسخ فعالیت ها     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   بکارگریی تم های متنوع، ... ...

دانلود کتاب صوتی نظریه های کلاسیک جامعه شناسی تیم دیلینی

نسخه صوتی نظریه های کلاسیک جامعه شناسی نوشته تیم دیلینی ترجمه: بهرنگ صدیقی و وحید طلوعی حجم: 390 مگابایت   ... ...

پاورپونت درس دوازدهم فارسی اتفاق ساده

پاورپونت درس دوازدهم فارسی اتفاق ساده  ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

moballegh1149@gmail.com

نرم افزارها، کتاب ها و جزوه های نایاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما