پیوند ها
آمار بازدید سایت
پایان نامه رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر ميزان فروش بيمه عمر
فهرست
فصل اول ١
١- مقدمھ: .......................................................................................................... ٣ -1
٢- بیان مسئلھ: ................................................................................................... ٤ -١
٣- اھمیت و ضرورت تحقیق: ................................................................................ ٦ -١
۴- اھداف تحقیق:................................................................................................ ٧ -١
١- اھداف اصلی: ............................................................................................. ٧ -۴-١
٢ اھداف فرعی تحقیق:..................................................................................... ٧ -۴-١
۵- سوالات تحقیق: .............................................................................................. ٨ -١
١- سوالات اصلی: ........................................................................................... ٨ -۵-١
٢- سوالات فرعی تحقیق: ................................................................................. ٨ -۵-١
۶-فرضیھ اصلي: ................................................................................................. ٨ -١
٧-فرضیھ ھای فرعی: .......................................................................................... ٨ -١
٨-تعریف واژه ھا و اصطلاحات تحقیق: .................................................................... ٩ -١
١- احساس نسبت بھ برند: ................................................................................ ٩ -٨-١
٢- اعتماد بھ برند: ............................................................................................ ٩ -٨-١
٣- تبلیغات: ..................................................................................................... ٩ -٨-١
۵- فروش بیمھ عمر: ...................................................................................... ١٠ -٨-١
فصل
دوم.............................................................................................................................
١٢.................
١- مقدمھ: ....................................................................................................... ١٢ -٢
٢- تبلیغات ....................................................................................................... ١٢ -٢
٣- سیر تاریخي تبلیغات بازرگاني ......................................................................... ١٤ -٢
١- دوره یكم؛ دوره ارتباطات شفاھی .................................................................. ١٤ -٣-٢
٢- دوره دوم، دوره ارتباطات نوشتاري چاپی ..................................................... ١٤ -٣-٢
٣- دوره سوم، دوره ارتباطات الکترونیکی ......................................................... ١٦ -٣-٢
۴- اھمیت اجتماعی تبلیغات .............................................................................. ١٧ -٣-٢
۵- پدیده ھای نوین ........................................................................................ ١٧ -٣-٢
۶- دوره چھارم: دوره ارتباطات دیجیتالي ........................................................... ١٨ -٣-٢
۴- سیر تحول تبلیغات بازرگانی در ایران................................................................ ١٩ -٢
١- ایران باستان ............................................................................................ ١٩ -۴-٢
ز
٢- شیوه ھای سنتی و قدیمی تبلیغ فروش کالا ..................................................... ١٩ -۴-٢
٢- ورود وسایل ارتباط جمعی ........................................................................... ٢٠ -۴-٣
۵- نقش ارتباطات در تبلیغات ............................................................................... ٢١ -٢
۶- ارتباط......................................................................................................... ٢١ -٢
٧- ارتباطجمعی ................................................................................................. ٢٣ -٢
٨- انواع ارتباط ................................................................................................ ٢٤ -٢
٩- الگوھا و مدل ھاي ارتباط ................................................................................ ٢٤ -٢
۴- مدلارتباطیگربنر ............................................................................................... ٢٥
١٠ - نظریھ ارتباط در تبلیغات .............................................................................. ٢٦ -٢
١١ - عناصر ارتباط ............................................................................................ ٢٦ -٢
١٢ - انواع تبلیغات و مقایسھ آن ھا ........................................................................ ٢٨ -٢
١٣ - ضرورت ارزیابي اثر بخشي تبلیغات ................................................................ ٢٩ -٢
١۴ - روش ھاي ارزیابي اثر بخشي تبلیغات .............................................................. ٢٩ -٢
١۵ - تشریح و طبقھ بندي متغیرھاي تبلیغات ............................................................ ٣٠ -٢
١۶ - اندازه گیري ورودي ھا .................................................................................. ٣٢ -٢
١٧ - اندازه گیري خروجي ھا ................................................................................. ٣٣ -٢
١٨ - اندازه گیري فرایند ھا .................................................................................... ٣٦ -٢
١٩ - مدل ھاي سلسلھ مراتب تاثیرات ...................................................................... ٣٧ -٢
١- سلسلھ مراتب یادگیرنده: ........................................................................ ٣٨ -١٩-١٢
٢-سلسلھ مراتب ناموزون/ اسنادي ................................................................. ٣٩ -١٩-٢
٣- سلسلھ مراتب با درگیري پایین .................................................................. ٣٩ -١٩-٢
٤٠ ....................................................... (ELM) ۴-مدل احتمال گسترش اطلاعات -١٩-٢
٢٠ -سلسلھ مراتب تاثیرات مربوط ......................................................................... ٤١ -٢
٢١ - برند : ...................................................................................................... ٤١ -٢
٢٢ - اھمیت برند: .............................................................................................. ٤٤ -٢
١-مشتریان ................................................................................................ ٤٤ -٢٢-٢
٢- شرکتھا ................................................................................................. ٤٦ -٢٢-٢
٢٣ - ارزش ویژه برند و تعاریف مختلف آن ............................................................ ٤٦ -٢
١- ارزش ویژه برند از رویکرد مالی .............................................................. ٤٨ -٢٣-٢
٢- ارزش ویژه برند از رویکرد مشتریان ......................................................... ٤٩ -٢٣-٢
٢۴ - مدلھا و مفاھیم مطرح شده راجع بھ ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندگان:..... ٥١ -٢
٢۵ - اجزا و عناصر برند بر اساس دیدگاه آکر: ........................................................ ٥٨ -٢
١-آگاھی از برند: ........................................................................................ ٥٨ -٢۵-٢
٣-کیفیت ادارک شده: ................................................................................... ٦١ -٢۵-٢
۴- وفاداری بھ برند: .................................................................................... ٦٢ -٢۵-٢
ح
۵- سایر داراییھای مالکانھ برند:.................................................................... ٦٣ -٢۵-٢
٢۶ - اندازه گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکنندگان: ...................................... ٦٤ -٢
٢٧ - ارزش ویژه برند از دیدگاه ترکیبی.................................................................. ٦٦ -٢
٢٨ - مزایای ارزش ویژه برند قوی: ...................................................................... ٦٧ -٢
٢٩ - اعتماد بھ برند: .......................................................................................... ٦٩ -٢
٣٠ - احساس بھ برند: ........................................................................................ ٧٢ -٢
٣١ - مباني نظري بیمھ و بیمھ ھای عمر ................................................................ ٧٣ -٢
١- تعریف بیمھ ........................................................................................... ٧٣ -٣١-٢
٢- موضوع بیمھ ......................................................................................... ٧٤ -٣١-٢
٣-تاریخچھ بیمھ .......................................................................................... ٧٤ -٣١-٢
٣٢ - تاریخچھ بیمھ در ایران ................................................................................ ٧٥ -٢
٣٣ - مباني بیمھ ھاي عمر ................................................................................... ٧٦ -٢
٣٣ -مزایاي مھم بیمھ ھاي عمر ............................................................................. ٧٧ -٢
٣۴ - تحقیقات مرتبط با موضوع تحقیق .................................................................. ٧٨ -٢
٣۵ - مدل مفھومی تحقیق .................................................................................... ٨٣ -٢
٣۶ - تعریف واژه ھا و اصطلاحات ........................................................................ ٨٣ -٢
فصل سوم.............................................................................................................. ١١٠
١- مقدمھ ......................................................................................................... ٨٦ -٣
٢- نوع و روش تحقیق: .................................................................................... ٨٦ -٣
٣- جامعھ آماری ............................................................................................... ٨٦ -٣
۴ - بر آورد حجم نمونھ و روش نمونھ گیری .......................................................... ٨٧ -٣
۵ - ابزار گرد آوری داده ھا ................................................................................. ٨٧ -٣
۶- ویژگي ھاي فني ابزار تحقیق: .......................................................................... ٨٨ -٣
٧- روش تجریھ و تحلیل داده ھا: .......................................................................... ٩٠ -٣
فصل چھارم........................................................................................................... ١١٧
١- مقدمھ ......................................................................................................... ٩٢ -۴
٢- آمار توصیفي..………………………………………………………… ٩٢ -۴
١- آمار توصیفي متغیر سن ............................................................................. ٩٢ -٢-۴
٢- آمار توصیفي متغیر سطح تحصیلات ............................................................. ٩٣ -٢-۴
٣- آمار توصیفي متغیر جنسیت افراد نمونھ ........................................................ ٩٤ -٢-۴
۴- آمار توصیفي میزان سوابق كاري نمایندگان ................................................... ٩٥ -٢-۴
۵- آمار توصیفي نوع شركت بیمھ ..................................................................... ٩٦ -٢-۴
۶- آمار توصیفي تعداد فروش بیمھ نامھ افراد نمایندگان ......................................... ٩٧ -٢-۴
٧- آمار توصیفي ارزش بیمھ نامھ ھاي فروختھ شده (بر حسب تومان) ...................... ٩٨ -٢-۴
٨- آمار توصیفي متغیرھاي اصلي تحقیق ........................................................... ٩٩ -٢-۴
ط
٣- بررسي استنباطي داده ھا .............................................................................. ١٠٠ -۴
١- یافتھ ھاي مربوط بھ فرضیھ فرعي اول پژوھش ............................................ ١٠٠ -٣-۴
٢- یافتھ ھاي مربوط بھ فرضیھ فرعي دوم پژوھش ............................................ ١٠١ -٣-۴
٣- یافتھ ھاي مربوط بھ فرضیھ فرعي سوم پژوھش ........................................... ١٠٢ -٣-۴
١- مقدمھ ....................................................................................................... ١٠٦ -۵
٢ - بحث و نتیجھ گیري ..................................................................................... ١٠٨ -۵
٣- محدودیت ھاي تحقیق .................................................................................. ١١٠ -۵
۴- پیشنھادات تحقیق ....................................................................................... ١١١ -۵
١: پیشنھادات كاربردي تحقیق: ...................................................................... ١١١ -۴-۵
٢- پیشنھادات براي تحقیقات آتي .................................................................... ١١١ -۴-۵
منابع و ماخذ ...................................................................................................... ١٢١
پیوستھا و ضمائم............................................................................................ ١٥١
ي
فھرست جداول
1- مقایسھ مزایا و محدودیتھاي انواع روشھاي تبلیغاتي ................................... ٢٨ - جدول ٢
٣١ .................... (Tellis, 2- مدلھا و شاخصھاي ارزیابي اثربخشي تبلیغات ( 2004 - جدول ٢
۴- ابعاد ارزش ویژه برند ........................................................................... ٥٦ - جدول ٢
٢- مزایای بازاریابی برندھای قوی ............................................................... ٦٧ - جدول ۵
١: جدول چگونگی تخصیص سوالات پرسش نامھ بھ متغیر ھای تحقیق .................. ٨٨ - جدول ٣
۴: جدول فراواني مربوط بھ متغیر سن..................................................... ١١٩ - جدول ١
۴: جدول فراواني مربوط بھ متغیر تحصیلات............................................. ١٢٠ - جدول ٢
۴: جدول فراواني مربوط بھ متغیرجنسیت نمایندگان.................................... ١٢١ - جدول ٣
۴): جدول فراواني سوابق كاري نمایندگان.............................................. ١٢٢ - جدول ( ۴
۴): جدول فراواني مربوط بھ متغیر نوع شركت ............................................ ٩٦ - جدول ( ۵
ك
فھرست نمودارھا
١: مدل مفھومی تحقیق ............................................................................... ٩ - نمودار ١
٣٢ .............................. (Ace, 1- قابلیت اندازھگیري اجزاي مختلف تبلیغ ( 2001 - نمودار ٢
٤٠ ...................... (James، 2003) DAGMAR 2- مدل سلسلھ مراتب احتمالي - نمودار ٢
٣: مدل مفھومی تحقیق ............................................................................. ٨٣ - نمودار ٢
۴: نمودار فراواني مربوط بھ متغیر سن ....................................................... ٩٣ - نمودار ١
۴: نمودار فراواني مربوط بھ متغیر تحصیلات ............................................... ٩٤ - نمودار ٢
۴: نمودار فراواني مربوط بھ متغیرجنسیت نمایندگان ....................................... ٩٥ - نمودار ٣
۴: نمودار فراواني مربوط بھ متغیر سوابق كاري نمایندگان .............................. ٩٦ - نمودار ۴
فھرست اشکال
١- دو مدل از روابط بین کالا و برند .............................................................. ٤٣ - شکل ٢
٥٢ ............................................................................... BAV ٢- شبکھ قدرت - شکل ٢
٢- ھرم تشدید برند .................................................................................... ٥٥ - شکل ٣
٢- مدل مفھومی ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر ................................................ ٥٧ - شکل ۴
٢- مدل ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر ........................................................... ٥٨ - شکل ۵
٢- مفھوم ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر ....................................................... ٥٩ - شکل ۶
٢- ابعاد ارزش ویژه برند ............................................................................ ٦٣ - شکل
تعداد صفحه: 139 صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه ... ...
برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...
دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم ... ...
کتابهای Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سالهای دور توسط زبانآموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار میگرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است. تمامی درسهای این مجموعه به صورت ... ...
سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال میرسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهشهای معاصر چیزهای بسیار تعجبآوری را میگویند، حقایق شگفتآور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی انجام ... ...
کتاب صوتی بسیار مفید #روانشناسی_تصویر_ذهنی اثر: #ماکسول_مالتز ترجمه: مهدی قراچه داغی کیفیت اجرا: خیلی خوب ... ...
دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی فونت ... ...
عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21 پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس فونت های ... ...
جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...
دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...
عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18 پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...
مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...
عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27 شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 43 اسلاید تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...
مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی" این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد. ... ...
عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 26 پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین ... ...
دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...
این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...
عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی میشود و درباره هر یك ... ...
معرفی کتاب روح هیمالیا این کتاب شرح زندگی هیچ استاد یا سالک خاص و حتی زندگینامهی نویسندهی آن نیست. شخصیتها، رویدادها، نام مکانهای خاص یا عام آن نیز الزاماّ با هیچ فرد معینی مرتبط نیستند. اما این داستان در واقع، حکایت سیرو سلوک هر سالکی است که بیداری روح وی میتواند ... ...
خلاصه مهم ترین مطالب عقیدتی سیاسی مصاحبه استخدامی ... ...
نمونه سوال استخدامی آموزش و پرورش هم به صورت نمونه سوال و هم به صورت جزوه بهترین منبع برای کسانیکه میخواهند در مصاحبه استخدامی شرکت کنند ... ...
خلاصه اندیشه اسلامی ۱ ۶۴ صفحه مفید و کاربردی ... ...