نرم افزارهای بسیار کم یاب و فوق العاده، فروش کالا از جمله لباس زنانه، لباس مردانه، تی شرت مردانه، زنانه، لباس بچه گانه، فروش لوازم بهداشتی و...با تخفیف ویژه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1085
  • بازدید دیروز : 845
  • بازدید کل : 3456806

پیوند ها

آمار بازدید سایت

بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران بیمه بدنه )مطالعه موردی شعب و نمایند گی های شرکت بیمه البرز( از دیدگاه بیمه گران


بررسی ویژگی های فردی بیمه گر در تمایل به خرید بیمه گذاران بیمه بدنه )مطالعه موردی شعب و نمایند گی های شرکت بیمه البرز( از دیدگاه بیمه گران

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده . . . . .. ................................ ................................ ................................ ................................ 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 ( مقدمه . .. . .. . .. . ...... ................................ ................................ ................................ ................................ 3
1-2 ( بیان مسئله . .. . .. . .. . ............................... ................................ ................................ ................................ 4
1-3 ( اهمیت و ضرورت تحقیق . .. . .. . ...... ................................ ................................ ................................ 5
1-4 ( اهداف تحقیق . .. . .. . ......................... ................................ ................................ ................................ 6
1-5 ( چارچوب نظری . .. . .. . .................... ................................ ................................ ................................ 6
1-6 ( مدل مفهومی تحقیق . .. . .. . ............... ................................ ................................ ................................ 7
1-7 ( پرسش های تحقیق . .. . .. . ............... ................................ ................................ ................................ 7
1-8 ( فرضیه های تحقیق . .. . .. . ................ ................................ ................................ ................................ 7
1-9 ( تعاریف متغیرها . .. . .. . ...................... ................................ ................................ ................................ 8
1-10 ( قلمرو تحقیق . .. . .. . ....................... ................................ ................................ ................................ 9
1-10-1 ( قلمرو موضوعی . .. . .. . ............... ................................ ................................ ................................ 9
1-10-2 ( قلمرو مکانی . .. . .. . .................... ................................ ................................ ................................ 9
1-10-3 ( قلمرو زمانی . .. . .. . ..................... ................................ ................................ ................................ 9
1-11 (جمع بندی . .. . .. . .. . ............................. ................................ ................................ ................................ 9
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
بخش اول : مبانی نظری
2-1 ( مقدمه . .. . .. . .. . .... ................................ ................................ ................................ ................................ 11
2-2 ( تعریف بیمه و عقد قرارداد آن . .. . .. . .............................. ................................ ................................ 13
2-2-1 ( ریشه لغوی بیمه . .. . .. . ............. ................................ ................................ ................................ 13
و
2-2-2 ( تعاریف بیمه . .. . .. . ................... ................................ ................................ ................................ 13
2-2-3 ( تعریف عقد بیمه . .. . .. . ............. ................................ ................................ ................................ 14
2-3 ( تاریخچه پیدایش بیمه در ایران و جهان . .. . .............. ................................ ................................ 15
2-3-1 ( تاریخچه پیدایش بیمه . .. . .. . ..... ................................ ................................ ................................ 15
2-3-2 ( تاریخچه پیدایش بیمه در جهان . .. . ....................... ................................ ................................ 16
2-3-3 ( تاریخچه پیدایش بیمه در ایران . .. . ..................... ................................ ................................ 17
2-3-4 ( ساختار صنعت بیمه در ایران . .. . ..................... ................................ ................................ 19
2-3-5 ( تاریخچه بیمه بدنه در ایران . .. . .. . ........................... ................................ ................................ 20
2-4 ( دسته بندی کلی رشته های بیمه . .. . .. . .......................... ................................ ................................ 20
2-4-1 ( بیمه های زندگی)عمر( . .. . .. . ... ................................ ................................ ................................ 20
2-4-2 ( بیمه های غیرزندگی . .. . .. . .... ................................ ................................ ................................ 21
2-5 ( انواع بیمه . .. . .. . ......................... ................................ ................................ ................................ 22
2-6 ( اصول بیمه . .. . .. . ........................ ................................ ................................ ................................ 22
2-7 ( اصول حاکم بر قراردادهای بیمه . .. . ........................ ................................ ................................ 23
2-7-1 ( اصل حسن نیت . .. . .. . .............. ................................ ................................ ................................ 23
2-7-2 ( اصل غرامت یا اصل زیان . .. . .. . ............................... ................................ ................................ 23
2-7-3 ( اصل نفع بیمه پذیر . .. . .. . ......... ................................ ................................ ................................ 24
2-7-4 ( اصل جانشینی . .. . .. . .................. ................................ ................................ ................................ 25
2-7-5 ( اصل تعدد بیمه . .. . .. . ................. ................................ ................................ ................................ 25
2-7-6 ( اصل داوری. . .. . .. . ...................... ................................ ................................ ................................ 25
2-7-7 ( اصل علت نزدیک. . .. . .. . ............ ................................ ................................ ................................ 26
2-7-8 ( اصل اتکایی . .. . .. . ..................... ................................ ................................ ................................ 26
2-8 ( تعریف بیمه بدنه . .. . .. . .................. ................................ ................................ ................................ 27
2-9 ( قلمرو جغرافیایی پوشش قرارداد بیمه بدنه. . .. . ........... ................................ ................................ 27
2-10 ( خسارت های تحت پوشش بیمه بدنه . .. . ................ ................................ ................................ 27
ز
2-11 ( خسارت های مستثناء شده یا غیرقابل جبران در بیمه بدنه . ................ ................................ 28
2-12 ( بیمه مضاعف در بیمه بدنه . .. . .. . ................................ ................................ ................................ 28
2-13 ( شرایط خطرات اضافی بیمه بدنه . .. . ........................ ................................ ................................ 29
2-14 ( نحوه صدور بیمه نامه بدنه . .. . .. . ................................ ................................ ................................ 30
2-15 ( اصطلاحات بیمه ای . .. . .. . ........... ................................ ................................ ................................ 30
2-16 ( بررسی ویژگی های فردی بیمه گر . .. . .................... ................................ ................................ 32
2-16-1 ( طبیعت انسان . .. . .. . ................. ................................ ................................ ................................ 33
2-16-2 ( ویژگی های عمده انسان . .. . .. . ................................ ................................ ................................ 33
2-16-3 ( ویژگی های فردی بیمه گر . .. . .. . ............................ ................................ ................................ 34
2-17 ( سوابق و پیشینه تحقیق . .. . .. . ....... ................................ ................................ ................................ 38
2-18 (جمع بندی . .. . .. . .. . ........................... ................................ ................................ ................................ 41
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1 ( مقدمه . .. . .. . .. . .... ................................ ................................ ................................ ................................ 43
3-2 ( روش تحقیق . .. . .. . ......................... ................................ ................................ ................................ 43
3 - 3 ( جامعه آماری . .. . .. . ....................... ................................ ................................ ................................ 43
3-4 ( روش نمونه گیری . .. . .. . ................ ................................ ................................ ................................ 44
3-5-1 ( مطالعات کتابخانه ای . .. . .. . ...... ................................ ................................ ................................ 44
3-5-2 ( مطالعات میدانی . .. . .. . ............. ................................ ................................ ................................ 44
3-6 ( روائی و پایائی ابزار اندازه گیری . .. . ....................... ................................ ................................ 45
3-6-1 ( روائی )اعتبار( ابزار اندازه گیری . .. . ...................... ................................ ................................ 45
3-6-2 ( پایائی )اعتماد( ابزار اندازه گیری . .. . ..................... ................................ ................................ 46
3-7 ( روش تجزیه و تحلیل داده های تحقیق . .. . ................ ................................ ................................ 46
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها و اطلاعات
4-1 ( مقدمه . .. . .. . .. . .... ................................ ................................ ................................ ................................ 48
ح
4-2 ( بخش اول آمار توصیفی. . .. . .. . ........ ................................ ................................ ................................ 48
4-3 ( بخش دوم آمار استنباطی . .. . .. . ..... ................................ ................................ ................................ 51
4-3-1 ( آزمون فرضیه اول . .. . .. . ............ ................................ ................................ ................................ 51
4-3-2 ( آزمون فرضیه دوم . .. . .. . ............ ................................ ................................ ................................ 53
4-3-3 ( آزمون فرضیه سوم . .. . .. . ........... ................................ ................................ ................................ 55
4-3-4 ( آزمون فرضیه چهارم . .. . .. . ....... ................................ ................................ ................................ 57
4-3-5 ( آزمون فرضیه پنجم . .. . .. . .......... ................................ ................................ ................................ 58
4-3-6 ( آزمون فرضیه ششم . .. . .. . .......... ................................ ................................ ................................ 60
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها
5-1 ( مقدمه . .. . .. . .. . .... ................................ ................................ ................................ ................................ 62
5-2 ( نتایج تحقیق . .. . .. . .. . .......................... ................................ ................................ ................................ 62
5-3 ( پیشنهادات . .. . .. . .. . ........................... ................................ ................................ ................................ 63
5-5 ( محدودیت های تحقیق . .. . .. . ......... ................................ ................................ ................................ 64
منابع و ماخذ . .. . .. . .. . ................................ ................................ ................................ ................................ 66
پیوست ها . .. . .. . .. . ..... ................................ ................................ ................................ ................................ 69
ط
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 3 - 1 ( شیوه امتیازدهی طیف لیکرت . .. . ................. ................................ ................................ 45
جدول 3 - 2 ( ضریب آلفای کرونباخ . .. . .. . ............................... ................................ ................................ 46
4-1 ( جدول فراوانی برای متغیر جنس پاسخ دهندگان . .. . ................................ ................................ 48
4-2 ( جدول فراوانی برای متغیر سن پاسخ دهندگان. . .. . ..... ................................ ................................ 49
4-3 ( جدول فراوانی برای متغیرتحصیلات پاسخ دهندگان . .. . ................................ ................................ 50
جدول 4 - 4 ( آزمون کای دو بین جنسیت و تمایل به خرید . .. . .......................... ................................ 51
جدول 4 - 5 ( ضریب همبستگی اتا . .. . .. . .... ................................ ................................ ................................ 52
جدول 4 - 6 ( آزمون کولموگراف . .. . .. . ................................ ................................ ................................ 53
جدول 4 - 7 ( آزمون همبستگی اسپیرمن بین رفتار بیمه گر و تمایل بیمه گذاران . .. ................................ 54
جدول 4 - 8 ( آزمون خی دو بین میزان تحصیلات بیمه گر و تمایل به خرید . ....... ................................ 55
جدول 4 - 9 ( ضریب همبستگی اتا برای متغیرهای میزان تحصیلات بیمه گر و ترغیب بیمه گذار . ...... 55
جدول 4 - 10 ( ضریب همبستگی اسپیرمن بین نحوه بیان بیمه گر و تمایل به خرید بیمه گذاران . 57
جدول 4 - 11 ( آزمون کای دو بین سن بیمه گر و تمایل به خرید بیمه گذاران . ..... ................................ 58
جدول 4 - 12 ( ضریب همبستگی اتا بین گروه سنی بیمه گر و ترغیب بیمه گذاران . .............................. 59
جدول 4 - 13 ( آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین صداقت بیمه گر و تمایل به خرید بیمه گذاران . .. 60
ي
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 1 - 1 ( مدل مفهومی تحقیق . .. . .. . .. ................................ ................................ ................................ 7
نمودار 4 - 1 (متغیر جنسیت . .. . .. . ............. ................................ ................................ ................................ 49
نمودار 4 - 2 ( متغیر سن . .. . .. . .................. ................................ ................................ ................................ 50
نمودار 4 - 3 ( متغیر میزان تحصیلات. . .. . .. . ................................ ................................ ................................ 51
نمودار 4 - 4 (نمایش رابطه بین متغیر جنسیت و تمایل به خرید بیمه گذار . ...... ................................ 52
نمودار 4 - 5 ( نمایش رابطه متغیر رفتار بیمه گر و تمایل به خرید بیمه گذاران . .............................. 54
نمودار 4 - 6 (نمایش رابطه بین متغیر میزان تحصیلات و تمایل به خرید بیمه گذاران . .................. 56
نمودار 4 - 7 ( نمایش رابطه بین متغیر نحوه بیان وتمایل به خرید بیمه گذاران . ............................. 58
نمودار 4 - 8 ( نمایش رابطه بین متغیر سن و تمایل به خرید بیمه گذاران . ..... ................................ 59
نمودار 4 - 9 ( نمایش رابطه متغیر صداقت بیمه گر و تمایل به خرید بیمه گذاران . ......................... 60
چکیده
با افزایش رقابت بین شرکت های بیمه در زمینه بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، مدیران این شرکت ها
ناگزیر به دنبال راههایی برای کسب رضایت بیشتر و وفاداری مشتریان هستند. در این میان نقش کارکنان در
صنعت بیمه بر هیچکس پوشیده نیست. بنابراین با شناسایی ویژگی های فردی بیمه گر و بررسی رابطه ی
آن با تمایل به خرید بیمه گذاران، می توان صنعت بیمه را توسعه داد و فضای رقابتی بهتری را ایجاد نمود.
در این پژوهش هدف کلی توسعه و پایداری صنعت بیمه می باشد که برای رسیدن به این هدف باید به
جذب، حفظ و وفاداری بیمه گذاران پرداخت که این هدف هم خود با بررسی رابطه بین ویژگی های فردی
بیمه گر و تمایل به خرید بیمه گذاران امکانپذیر می شود که در این باره روی نوع بیمه بدنه از بیمه اتومبیل
از رشته بیمه های غیرزندگی تحقیق به عمل آمده است. این تحقیق از نظر هدف، یک تحقیق کاربردی است
و روش پژوهش توصیفی و طرح آن از نوع همبستگی است، زیرا روابط بین عامل ها در این پژوهش
موردنظر است. جامعه آماری آن کلیه کارکنان در شعب و نمایندگی های غرب گیلان )رشت،انزلی،فومن( در
بیمه البرز می باشند که حدود 136 نفر هستند. به دلیل محدودیت جامعه آماری،پرسش نامه مذبور را در
اختیار کلیه آن افراد قرار می دهیم در واقع برای انتخاب نمونه از تمام شماری استفاده خواهیم کرد. برای
جمع آوری اطلاعات موردنیاز از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است روایی این پرسش نامه
محقق ساخته را با کمک آماره ی Kmo-Bartlet که برابر 68 / 0 شد یا همان تحلیل عاملی تأییدی و پایایی
پرسش نامه مذبور را از طریق آلفای کرونباخ برابر 83 / 0 ارزیابی نمودیم که گویای روایی و پایائی )اعتبار(
کافی پرسش نامه بوده است. در نتیجه بین رفتار بیمه گر و تمایل به خرید بیمه گذاران ارتباط مثبتی وجود
دارد و مقدار ضریب همبستگی آن 0 . 74 محاسبه شده است. همچنین بین صداقت بیمه گر و تمایل به
خرید بیمه گذاران رابطه ی مثبتی با ضریب همبستگی 0 . 63 مشاهده شد.


مبلغ واقعی 35,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 26,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 353

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه طراحی سیستم های دیجیتال دانشگاه شریف

جزوه عالی طراحی سیستمهای دیجیتال برای دانلود. دانشگاه: صنعتی شریف استاد: فصحتی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی سال: 1401-1400 تعداد صفحات: 67 رشته: مهندسی کامپیوتر، برق نوع: تایپ شده دانلود نمونه ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك ... ...

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

سابلیمینال ایجاد رابطه و محبوب شدن

گوش کردن به سابلیمینال به معنای گوش دادن به پیام‌ها یا اطلاعاتی است که به صورت ناخودآگاه به فرد منتقل می‌شوند. این پیام‌ها معمولاً به طور زیرآگاهی تأثیر می‌گذارند و به طور مستقیم در سطح آگاهی فرد قرار نمی‌گیرند. پخش زیرآگاه پیام‌ها این می‌تواند از طریق موسیقی، متن‌های ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ... ...

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf

پژوهی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان.pdf ... ...

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی

راهنمای کتاب احتمال، متغیرهای تصادفی و فرآیند های اتفاقی 1و2 تالیف آتناسیوس پاپولیس  - یو اس پیلای برگردان نجمه رحیمی شاندیز به تعداد 248 صفحه pdf   معنی احتمال قضایای احتمال آزمایشات تکرار شده مفهوم متغیر تصادفی توابع متغیر تصادفی دو متغیر تصادفی دنباله ... ...

moballegh1149@gmail.com

نرم افزارها، کتاب ها و جزوه های نایاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما