نرم افزارهای بسیار کم یاب و فوق العاده، فروش کالا از جمله لباس زنانه، لباس مردانه، تی شرت مردانه، زنانه، لباس بچه گانه، فروش لوازم بهداشتی و...با تخفیف ویژه

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 200
  • بازدید دیروز : 1709
  • بازدید کل : 3457630

پیوند ها

آمار بازدید سایت

بررسی نقش هوش معنوي و راهبرد هاي یادگیري خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس 135 ص


بررسی نقش هوش معنوي و راهبرد هاي یادگیري خودتنظیمی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی بندرعباس 135 ص

فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده:............................................................................................................................................................................. 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 . مقدمه.......................................................................................................................................................................... 3
2-1 . تعریف و بیان مسأله:.................................................................................................................................................... 6
3-1 . اهمیت و ضرورت انجام تحقیق:................................................................................................................................ 10
4-1 . اهداف پژوهش.......................................................................................................................................................... 11
1-4-1 .هدف کلی :............................................................................................................................................................ 11
2-4-1 .اهداف جزئی : ..................................................................................................................................................... 11
5-1 . فرضیه هاي پژوهش:.................................................................................................................................................. 11
6-1 . تعریف واژه ها و اصطلاحات:................................................................................................................................... 12
1-6-1 . تعاریف مفهومی..................................................................................................................................... 12
2-6-1 . تعاریف عملیاتی:.................................................................................................................................... 13
فصل دوم : مروري بر تحقیقات انجام شده(ادبیات و مستندات ، چارچوب ها و مبانی ، سابقه و
پیشینه تحقیق)
1-2 مقدمه :....................................................................................................................................................................... 15
2-2 گستره نظري مسأله مورد پژوهش :............................................................................................................................. 15
1-2 مفاهیم هوش :........................................................................................................................................ 15 -2
1 هوش :................................................................................................................................................ 15 -1-2-2
2-1-2-2 تعریف هوش :..................................................................................................................................... 16
3-1-2-2 انواع هوش :......................................................................................................................................... 17
18....................................................................................................................: (PQ) 1-3-1-2-2 هوش بدنی
18...................................................................................................................: (IQ) 2-3-1-2-2 هوش عقلانی
18..................................................................................................................: (EQ) 3-3-1-2-2 هوش هیجانی
19.....................................................................................................................: (SQ) 4-3-1-2-2 هوش معنوي
4-1 عوامل تعیین کننده هوش :.................................................................................................................. 19 -2-2
ك
5-1-2-2 معنویت :.............................................................................................................................................. 20
1- دیدگاه هاي مختلف در زمینه معنویت :.............................................................................. 23 5-1-2-2
1-1-5-1-2-2 دیدگاه الکینز :........................................................................................................... 23
2-1-5-1-2-2 دیدگاه فریدمن و مکدونالد :...................................................................................... 23
3-1-5-1-2-2 دیدگاه گاردنر :.......................................................................................................... 24
4-1-5-1-2-2 دیدگاه ویلیام وست :................................................................................................. 24
5-1-5-1-2-2 دیدگاه گروم :............................................................................................................ 24
6-1-5-1-2-2 دیدگاه ویگلزورث :................................................................................................. 24
2-5-1-2-2 تعاریف هوش معنوي :........................................................................................................ 25
3-5-1-2-2 ابعاد هوش معنوي :............................................................................................................. 28
4-5-1-2-2 مؤلفه هاي هوش معنوي از دیدگاه هاي مختلف :................................................................. 30
1-4-5-1-2- دیدگاه ایمونز :....................................................................................................... 32 2
2-4-5-1-2-2 دیدگاه فریدمن و مکدونالد :................................................................................. 33
3-4-5-1-2-2 دیدگاه نوبل و وگان :............................................................................................. 33
4-4-5-1-2-2 دیدگاه بروس لیچفیلد :......................................................................................... 33
5-4-5-1-2-2 دیدگاه مک مولن :................................................................................................ 34
5-5-1-2- مؤلفه هاي هوش معنوي در اسلام :..................................................................................... 34 2
6-5-1-2-2 مدل هاي هوش معنوي :...................................................................................................... 35
1-6-5-1-2-2 مدل چهار مؤلفه اي کینگ :........................................................................... 35
1-1-6-5-1-2-2 درك معنی فردي :.......................................................................... 35
2-1-6-5-1-2-2 آگاهی متعالی :............................................................................... 35
3-1-6-5-1-2-2 تفکر انتقادي وجودي :.................................................................... 35
4-1-6-5-1-2-2 حالات هوشیاري بسط یافته :.......................................................... 35
2-6-5-1-2-2 مدل زهر و مارشال :.................................................................................... 35
3-6-5-1-2-2 مدل پنچ مؤلفه اي ایمونز :........................................................................... 36
4-6-5-1-2-2 مدل پنج مؤلفه اي سیسک :.......................................................................... 37
1-4-6-5- ارزش هاي بنیادین :..................................................................... 37 1-2-2
2-4-6-5- فضایل بنیادین :............................................................................ 37 1-2-2
3-4-6-5- تجارب بنیادین :........................................................................... 37 1-2-2
ل
4-4-6-5- قابلیت هاي بنیادین :.................................................................... 37 1-2-2
5-4-6- نظام هاي نمادین :......................................................................... 37 5-1-2-2
5-6-5-1-2-2 مدل امرم :.......................................................................................................................... 37
1-5-6-5-1-2-2 هوشیاري :............................................................................................................. 38
1-1- دقت(توجه) :............................................................................................... 38 5-6-5-1-2-2
2-1- آگاهی فراعقلانی :......................................................................................... 38 5-6-5-1-2-2
3-1- عمل (تمرین) :............................................................................................. 38 5-6-5-1-2-2
2-5-6-5- متانت :................................................................................................................. 38 1-2-2
1-2-5-6-5- تقدیس :.......................................................................................................... 38 1-2-2
2-2-5-6-5- عشق :............................................................................................................... 38 1-2-2
3-2-5-6-5- توکل :............................................................................................................. 38 1-2-2
3-5-6-5-1-2-2 معنا :................................................................................................................... 38
4-5-6-5- تعالی :................................................................................................................. 38 1-2-2
1-4-5-6-5- ارتباط کامل، متقابل و مستقیم به شیوهاي عقلانی :....................................... 38 1-2-2
2-4-5-6-5- کلنگري :..................................................................................................... 39 1-2-2
5-5-6-5- صداقت :.............................................................................................................. 39 1-2-2
1-5-5- پذیرش :..................................................................................................... 39 6-5-1-2-2
2-5-5-6-5-1-2-2 صراحت :................................................................................................... 39
6-5-6-5-1- تسلیم آرام و بی دغدغه :.................................................................................... 39 2-2
1-6-5-6-5-1-2-2 آرامش :................................................................................................... 39
2-6-5-6-5-1-2-2 عدم خودخواهی و فروتنی :..................................................................... 39
7-5-6-5- وابستگی درونی :............................................................................................... 39 1-2-2
1-7-5-6-5- آزادي درونی به همراه فعالیت معقول :...................................................... 39 1-2-2
2-7-5-6-5- آزادي :..................................................................................................... 39 1-2-2
3-7-5-6-5-1-2-2 تشخیص :................................................................................................ 39
4-7-5-6-5-1-2-2 درستی :................................................................................................... 39
6-6-5-1-2-2 مدل نوبل :........................................................................................................ 39
7-6-5-1-2-2 مدل سه مؤلفه اي وگان :................................................................................... 39
7-5-1-2-2 اجزاي هوش معنوي :............................................................................................................ 40
م
1-7-5-1-2-2 عقل شهودي :.............................................................................................................. 40
2-7-5-1-2-2 ادراك مستدل :......................................................................................................... 40
3-7-5-1-2-2 آگاهی بر خواسته ها و نیات :..................................................................................... 40
4-7-5-1-2-2 قدرت و عدالت متمرکز :............................................................................................. 40
5-7-5-1-2-2 عشق و شفقت:............................................................................................................ 40
6-7-5-1-2-2 شفا و بخشش :.......................................................................................................... 40
7-7-5-1-2-2 زندگی باشوق :.......................................................................................................... 40
8-7-5-1-2-2 زندگی باوقار، یکدلی و تعهد :................................................................................... 41
9-7- پیوند و خدمت خلاق :.................................................................................................. 41 5-1-2-2
10-7-5-1-2-2 پادشاهی خداوند، شادي وتکامل، و زندگی همراه با هوش معنوي مطلوب :............. 41
2-2-2 راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی:.............................................................................................................. 41
1-2-2-2 تاریخچه یادگیري خودتنظیمی:..................................................................................................... 41
2-2-2-2 مفهوم یادگیري خودتنظیمی :...................................................................................................... 42
3-2-2-2 راهبردهاي یادگیري :.................................................................................................................. 45
1-3-2-2-2 طبقه بندي راهبردهاي یادگیري:................................................................................. 45
1-1-3-2-2-2 راهبردهاي مرور ذهنی :.................................................................................. 45
2-1-3-2-2-2 راهبردهاي بسط دهی :.................................................................................... 45
3-1-3-2-2-2 راهبردهاي سازماندهی :.................................................................................. 46
4-1-3-2-2-2 راهبردهاي نظارت بر درك مطلب :................................................................. 46
5-1-3-2-2-2 راهبردهاي عاطفی :........................................................................................ 46
4-2-2-2 راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی :................................................................................................ 46
1-4-2-2-2 راهبردهاي شناختی :....................................................................................................... 46
2-4-2-2-2 راهبردهاي فراشناختی :.................................................................................................. 47
5-2-2-2 رابطه ي یادگیري خودتنظیمی وپیشرفت یادگیري :....................................................................... 48
6-2-2-2 ویژگی هاي یادگیرندگان برخوردار از توانایی خودتنظیمی در یادگیري :........................................ 48
7-2-2-2 آگاهی هاي فراشناختی و سبک هاي یادگیري :............................................................................ 50
3-2-2 عملکرد تحصیلی :.................................................................................................................................. 52
1-3-2-2 مفهوم عملکرد تحصیلی :............................................................................................................ 52
2-3-2-2 عوامل موثر در عملکرد تحصیلی :.............................................................................................. 54
ن
1-2- عوامل فردي :............................................................................................................... 54 3-2-2
2-2- عوامل خانوادگی و اجتماعی :....................................................................................... 54 3-2-2
3-2- عوامل آموزشگاهی :..................................................................................................... 54 3-2-2
4-2- جنس :.......................................................................................................................... 54 3-2-2
3-3-2-2 مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی :........................................................................................... 55
4- عوامل موثر بر پیشرفت و افت تحصیلی :.................................................................................... 56 3-2-2
5- نظریه ي یادگیري خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی :..................................................................... 57 3-2-2
6- نقش خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی :...................................................................................... 59 3-2-2
7- رابطه ي خودتنظیمی یادگیري با مهارت ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان :............................... 62 3-2-2
3-2 بررسی پیشینه مطالعاتی :............................................................................................................................................ 64
1-3-2 پژوهش هاي انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور :............................................................ 64
2-3-2 پژوهش هاي انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران :................................................................................. 66
فصل سوم: روش اجراي تحقیق
1-3 مقدمه :....................................................................................................................................................................... 69
2-3 نوع پژوهش :............................................................................................................................................................ 69
3-3 جامعه آماري :............................................................................................................................................................ 69
4-3 نمونه و روش نمونه گیري :........................................................................................................................................ 69
1-4-3 تعیین حجم نمونه :........................................................................................................................................... 69
2-4-3 روش نمونه گیري :.......................................................................................................................................... 70
5-3 ابزارهاي پژوهش :..................................................................................................................................................... 70
1-5-3 معرفی پرسشنامه هوش معنوي :.............................................................................................................. 70
1-1-5-3 روایی پرسشنامه هوش معنوي :................................................................................................... 70
2-1-5-3 پایایی پرسشنامه هوش معنوي :.................................................................................................. 71
3-1-5-3 شیوه نمره گذاري پرسشنامه هوش معنوي :................................................................................ 71
72..............................................................................................: (MSLQ) 6-3 پرسشنامه راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی
-1-6-3 معرفی پرسشنامه راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی :................................................................................. 72
2-6-3 روایی پرسشنامه راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی :......................................................................... 73
3-6-3 پایایی پرسشنامه راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی :.......................................................................... 73
4-6-3 شیوه نمره گذاري پرسشنامه راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی :.......................................................... 74
س
7-3 . نحوه اجراي تحقیق:................................................................................................................................................... 74
8-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات :............................................................................................................................... 74
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق
1-4 مقدمه :....................................................................................................................................................................... 76
2-4 یافته هاي توصیفی پژوهش :....................................................................................................................................... 76
1-2-4 بومی و غیربومی :..................................................................................................................................... 76
2-2-4 رشته تحصیلی :........................................................................................................................................ 77
3-2-4 سن شرکت کننده ها :............................................................................................................................... 78
4-2-4 وضعیت تأهل :......................................................................................................................................... 79
3-4 یافته هاي استنباطی پژوهش :...................................................................................................................................... 80
1-3-4 فرضیه پژوهشی اول :........................................................................................................................................ 80
2-3-4 فرضیه پژوهشی دوم :......................................................................................................................................... 81
3-3- فرضیه پژوهشی سوم :......................................................................................................................................... 81 4
4-3- فرضیه پژوهشی چهارم :...................................................................................................................................... 82 4
5-3- فرضیه پژوهشی پنجم :........................................................................................................................................ 83 4
6-3- فرضیه پژوهشی ششم :........................................................................................................................................ 83 4
7-3- فرضیه پژوهشی هفتم :......................................................................................................................................... 84 4
8-3- فرضیه پژوهشی هشتم :........................................................................................................................................ 85 4
فصل پنجم : بحث و تفسیر و نتیجه گیري و جمع بندي
1-5 مقدمه :....................................................................................................................................................................... 89
2-5 یافته هاي اصلی :....................................................................................................................................................... 89
3-5 محدودیت هاي پژوهش :........................................................................................................................................... 94
4-5 پیشنهادهاي پژوهش :................................................................................................................................................. 95
منابع
منابع فارسی.............................................................................................................................................................. 98
منابع غیرفارسی .................................................................................................................................................... 101
پیوست
پیوست الف) پرسشنامه هوش معنوي : .................................................................................................................... 110
113......................................................................... (MSLQ) پیوست ب) پرسشنامه راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی
ع
چکیده انگلیسی.............................................................................................................................................................. 116
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
1. پرسشنامه هوش معنوي :................................................................................................................................. 71 - جدول 3
1. توزیع فراوانی درصد و درصد تجمعی افراد شرکت کننده در پژوهش حاضر بر حسب بومی و غیر - جدول 4
بومی بودن:......................................................................................................................................................................... 76
2. توزیع فراوانی، درصد و درصد تجمعی افراد شرکت کننده در پژوهش حاضر برحسب رشته - جدول 4
تحصیلی :........................................................................................................................................................................... 77
3. توزیع فراوانی، درصد و درصد تجمعی افراد شرکت کننده در پژوهش حاضر بر حسب سن :.......................... 78 - جدول 4
4 . توزیع فراوانی، درصد و درصد تجمعی افراد شرکت کننده در پژوهش حاضر بر حسب وضعیت تاهل :........ 79 - جدول 4
5. ضرایب همبستگی ساده بین هوش معنوي و عملکرد تحصیلی دانشجویان :..................................................... 80 - جدول 4
6. ضرایب همبستگی ساده بین خرده مقیاس هاي هوش معنوي و عملکرد تحصیلی :........................................... 81 - جدول 4
7. ضرایب همبستگی ساده بین راهبردهاي یادگیري خود تنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشجویان :........................ 81 - جدول 4
8. ضرایب همبستگی ساده بین راهبردهاي شناختی یادگیري و عملکرد تحصیلی :................................................ 82 - جدول 4
9. ضرایب همبستگی ساده بین راهبردهاي فرا شناختی یادگیري و عملکرد تحصیلی :........................................... 83 - جدول 4
10 . ضرایب همبستگی ساده بین باورهاي انگیزشی مهارت هاي خود تنظیمی و عملکرد تحصیلی :........................ 83 - جدول 4
11 . جدول خلاصه مدل رگرسیون همزمان جهت پیش بینی متغیرعملکرد تحصیلی بر اساس راهبردهاي یادگیري - جدول 4
خودتنظیمی :...................................................................................................................................................................... 84
12 . جدول خلاصه نتایج تحلیل واریانس یک راهه براي پیش بینی متغیر عملکرد تحصیلی بر اساس راهبردهاي - جدول 4
یادگیري خودتنظیمی:......................................................................................................................................................... 84
13 . جدول ضرایب معادله رگرسیونی همزمان، متغیر راهبردهایی یادگیریخودتنظیمی:........................................... 85 - جدول 4
14 . جدول خلاصه مدل رگرسیون همزمان جهت پیش بینی متغیرعملکرد تحصیلی بر اساس خرده مقیاس هاي - جدول 4
هوش معنوي :.................................................................................................................................................................... 86
15 . جدول خلاصه نتایج تحلیل واریانس یک راهه براي پیش بینی متغیر عملکرد تحصیلی بر اساس راهبرد هاي - جدول 4
یادگیري خودتنظیمی :........................................................................................................................................................ 86
16 جدول ضرایب معادله رگرسیونی همزمان، متغیر خرده مقیاس هاي هوش معنوي :.......................................... 87 - جدول 4

 

فهرست شکل ها
عنوان صفحه
1 هرم هوش هاي چندگانه :....................................................................................................................... 18 - شکل شماره 2
2 مدل هوش معنوي زهر و مارشال :.......................................................................................................... 34 - شکل شماره 2
42..............................................................:( 3 الگوي نظریه یادگیري خودتنظیمی پنتریچ و دي گروت( 1992 - شکل شماره

 

فهرست نمودارها
عنوان صفحه
1. نمودارتوزیع درصد شرکت کنندگان در پژوهش حاضر بر حسب بومی و غیربومی :....................................... 77 - نمودار 4
2. نمودار ستونی توزیع درصد افراد شرکت کننده در پژوهش حاضر بر حسب رشته تحصیلی :........................... 78 - نمودار 4
3. نمودار ستونی توزیع درصد افراد شرکت کننده در پژوهش حاضر بر حسب سن :........................................... 79 - نمودار 4
4. نمودار ستونی توزیع درصد افراد شرکت کننده در پژوهش حاضر بر حسب وضعیت تاهل:............................

 

چکیده:
در این تحقیق ارتباط بین هوش معنوي و راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی
دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت. به همین منظور تعداد 150 نفر با روش نمونه
گیري تصادفی از بین دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان شهر بندرعباس انتخاب شدند. پس از آن به منظور
استفاده (MSLQ) جمع آوري داده ها از پرسشنامه هوش معنوي و پرسشنامه راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی
شد. و براي تجزیه و تحلیل داده هاي جمع آوري شده، از رگرسیون خطی به روش همزمان ، ضریب همبستگی
براي تجزیه و تحلیل داده ها استفاده گردید. spss پیرسون، استفاده شد. و از نرم افزار آماري 18
نتایج تجزیه و تحلیل فرضیات پژوهش مشخص کرد که بین هوش معنوي و خرده مقیاس هاي آن با
وجود دارد و خرده مقیاس هاي هوش معنوي پیش P<./ عملکرد تحصیلی رابطه مثبت معنادار در سطح 001
بینی کننده مناسبی براي عملکرد تحصیلی می باشند. همچنین مشخص شد که بین راهبردهاي شناختی،
فراشناختی و انگیزشی یادگیري خودتنظیمی را عملکرد تحصیلی رابطه وجود دارد. و در نهایت نتایج تجزیه و
تحلیل رگرسیون نشان داد از بین راهبردهاي یادگیري خودتنظیمی، راهبردهاي شناختی و فراشناختی و مدیریت
معنادار شدند و توانستند عملکرد P<./ 6 در سطح 001 / 6/15 و 35 ،t منابع با مقادیر بتاي 41 /.و 42 /. و مقادیر
تحصیلی را در بین دانشجویان پیش بینی نمایند. در حالی که از بین راهبردهاي یادگیري، راهبرد انگیزشی از
لحاظ آماري معنادار نشد و نتوانست عملکرد تحصیلی را پیش بینی نماید.
واژگان کلیدي: ،  خودتنظیمی و


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 413

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه طراحی سیستم های دیجیتال دانشگاه شریف

جزوه عالی طراحی سیستمهای دیجیتال برای دانلود. دانشگاه: صنعتی شریف استاد: فصحتی فرمت: PDF پی دی اف کیفیت: بسیار عالی سال: 1401-1400 تعداد صفحات: 67 رشته: مهندسی کامپیوتر، برق نوع: تایپ شده دانلود نمونه ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك ... ...

Fourth Places: Informal Social Life and Interaction in New Designed Public Spaces

Fourth Places: Informal Social Life and Interaction in New Designed Public Spaces

Fourth Places: Informal Social Life and Interaction in New Designed Public Spaces Year:2022   Publisher:Springer   Language:English   Pages:253   ISBN 10:3031079450   ISBN 13:9783031079450   Series:The Urban Book Series   File:PDF, 7.92 MB   IPFS:CID , CID ... ...

Beyond Preservation: Using Public History to Revitalize Inner Cities (Urban Life, Landscape and Policy)

Beyond Preservation: Using Public History to Revitalize Inner Cities (Urban Life, Landscape and Policy)

Beyond Preservation: Using Public History to Revitalize Inner Cities (Urban Life, Landscape and Policy)Across the United States, historic preservation has become a catalyst for urban regeneration. Entrepreneurs, urban pioneers, and veteran city dwellers have refurbished ... ...

آموزش میکرو کنترلر avr به زبان c

آموزش میکرو کنترلر avr  به زبان c

این کتاب به آموزش برنامه نویسی میکروکنترلر هاي AVR به زبان C توسط نرم افزار CodeVision می پردازد. اگر علاقند به یادگیری برنامه نویسی میکروکنترلرهای AVR به زبان #سی در محیط کدویژن هستید این نوشته را در میکرو دیزاینر الکترونیک از دست ندهید. ... ...

استبصار.pdf

استبصار.pdf

استبصار.pdf               ... ...

فست دیکشنری.apk

فست دیکشنری.apk fast dictionary.apk ... ...

پاسخنامه کتاب Advanced Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Advanced Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ... ...

moballegh1149@gmail.com

نرم افزارها، کتاب ها و جزوه های نایاب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما